2009年12月4日 星期五

食友運動日+環球美食

多謝食友嘅邀請..........nov 15, 09嚟食友嘅屋苑會所打波.............夜晚食友仲大顯身手...............整咗9大鬼比我哋食................超業餘水準............小心口水~~~

1) 拍青瓜.......都幾辣吓架~~~~

2) 豉油鴨舌........好入味

3) 蜜糖芥辣磨菇沙律

4) 日式醬燒骨

5) 香草燒鯖魚

6) carbonara

7) 清酒煮蜆.........好強sake味

8) 宮保蝦仁

9) 印尼咖喱雞........另外食友叫其印傭煮來的

10) 豉油雞...........真的好過好多食店

11) 松子仁炒菠菜

12) 雲呢嗱麥提莎gelato

13) 芒果乳酪雪芭

14) 阿華田雪糕

15) 咖啡mousse乳酪蛋糕

16) creme brulee

17) 綠茶紅豆布甸

18) 麵包布甸


後記
1) 食友喺個"蝦mold"痴...........所以"蝦mold"無處不在

2) 食友book咗4款波比我哋(11人)玩............先有羽毛球.........後有snooker...........再有ping pong波.........尾有壁球...........我咁大個女,都未試過1日內玩齊咁多款波..........原來食友們真喺臥虎藏龍~~~~我除咗打羽毛球似d樣之外.........其他3款我都揸流灘~~~~hahaha

3) 食友1人煮成17味出嚟(供13人用)...............仲要味味都得........有d仲好好食添............邊到我唔佩服同驚嘆呀~~~~~~對我嚟講,以業餘身份可以整出如此有水準嘅1餐,真喺不可思議!!!!!不過就要累得食友忙足2日..........之後又唔收我哋打波$$$$.........又唔收我哋飯$$$$...........真喺好唔好意思呢~~~~多謝晒.............

4) 原來有部份相影到鬆郁模............所以要從食友借來3張.........唔該晒~~~

5) 我1直都覺得呢班食友喺我嘅lucky stars............. 事關回想起第1次同佢哋出嚟食甜品局.........可算喺我人生嘅低潮(失業後期)........之後好快就搵到工...........今次就喺我情緒嘅跌盪期.........但經過1/2日打波發洩.........1餐美宴.........全情投入去笑1晚 ($29.9嘅貴價紅酒, 雞pat pat的故事等)...........心情完全走出谷底~~~~nice 2 meet u all~~~~~衷心謝謝~~~~~~

沒有留言:

張貼留言