2009年12月17日 星期四

大澳掃街

近來想去戶外離島行吓..........順便食吓嘢..........nov 22, 09約咗2個友人1齊去..........除咗去晒我嘅targets外........連即興嘅都食埋~~~~超滿足.........多謝晒友人俩嘅支持~~~~~

 

地址 : 大澳永安街11號A (如意海味側)
電話 : 2985 5708
消費 : $4/head (ie total $8)
整體評價 : fair
 

嚟到大澳嘅第1餐..........我特意連早餐都唔食,叫咗 :

1) 眉豆茶果 (hk$4)
-個皮有點"痴"住膠袋,但也很軟同煙韌
-皮薄餡多........但略嫌個餡鬆散/碎了1點,沒有自己黏起埋1齊,所以好易1路食,1路跌落嚟
-眉豆餡奇怪的有花生粒,唔知是否唔覺意跌咗落去
-有5香粉味,傾向鹹味發展嘅版本,但就鹹咗少少
-我兒時姑媽做得的味道喺5香味之餘,是傾向少甜的,所以並未為我帶來兒時回憶


2) 花生茶果 (hk$4)
-友人要咗花生餡,應該ok



地址 : 大澳永安街57號
電話 : 2985 5318
消費 : $7/head (ie total$21)
整體評價 : fair與good之間

都喺信openrice,嚟到揀咗呢間豆腐花店...........因見到另1間益x喺好多人去,但似乎招待團隊的,所以即刻放棄 :

1) 熱豆腐花 x 3 (@hk$7)
-豆腐真的好滑,不過豆味薄弱咗d
-配以淡淡的薑味糖水,也算不錯啦


後記
- 1路食1路聞到芝麻糊味.........不過還未煲好..........走時都無得食

- 真的想去大埔食亞婆豆腐花比較吓~~~~
 



地址 : 大澳石仔埗街106號地下
電話 : n/a
消費 : $3.5/head (ie total$14)
整體評價 : good
 
喜歡食茶果嘅我,緊喺要試埋財叔嘅出品,先可以收工 (茶果啫) :

1) 眉豆茶果 (@hk$3.5)
-呢個皮無"痴"住膠袋
-都喺要試眉豆味
-個皮微微比隱姑厚些少
-但個眉豆餡就啱晒我feel............因黏埋1齊d,而且有5香粉味之餘,味道喺帶甜,非帶鹹
-童年回憶返晒嚟
-下次有機會再嚟..........1定會嚟幫襯啫
-掛住食,都無影到裡面嘅樣添

2) 花生茶果 (@hk$3.5)
-1個紅圈代表花生味
-只聽到友人話正

3) 豆沙茶果 (@hk$3.5)
-2個紅圈代表豆沙味

4) 豆沙糯米糍 (@hk$3.5)
-我自己就再買多個豆沙糯米糍返屋企食
-個糯米皮軟熟,又有煙韌性.........不過就厚咗少少
-不過因為幾大個,所以唔會覺得豆沙餡少
-有豆香又唔太甜
-好味

5) 桑寄生糖水 (免費)
-坐喺對面嘅凳食茶果時,原來坐我隔離就喺財叔.........佢問我飲咗糖水未
-原來喺免費煲比客同自己人飲...........只需要飲完洗番隻碗就得喇
-飲咗少少............清甜,有桑寄生味,不過唔濃,無"劫"味
-很窩心嘅心意


後記
- 製作花絮

- 嚟大澳必食嘅嘢..........好好味.........送禮自奉都啱晒~~~~

- 嗰日,去到3pm就全部售罄...........所以要食就趁早


4) 其記

地址 : 大澳吉慶街8號地下
電話 : n/a
消費 : $11/head (ie total$32)
整體評價 : fair (純我嗰杯熱檸茶啫)
 

因為仲未食到炭爐雞蛋仔,所以友人就建議嚟呢度飲杯嘢。唔講真喺唔知原來亞so介紹過呢度嘅凍檸茶,叫咗 :

1) 凍檸茶 x 2 (@hk$11)
-用番熱飲嘅杯因佢無+冰,認真講佢喺冰鎮奶茶嘅做法,預先嘢雪好個底,再+雪咗嘅茶
-顏色比較混濁因為個底喺搾好嘅檸檬汁
-聽友人們講因無連檸檬皮1齊搾,所以唔會有"劫"味
-佢哋話唔錯

2) 熱檸茶 (hk$10)
-我呢杯只喺正常排檔嘅模式,所以友人直言我"lai"嘢
-我無諗過凍熱嘅製法有唔同架嘛
-+咗近1/2個嘅檸檬
-檸檬新鮮清香
-茶味都明顯



地址 : 大澳吉慶街70號
電話 : n/a
消費 : $5/head (ie total$15)
整體評價 : good
 
亞叔對每個經過都望吓嘅人推介呢個香妃卷。見到真喺好特別,又衛生,巿區都無見過,叫咗1個咸味1齊食 :

1) 咸味香妃卷 (hk$15)
-揀咸味喺因為貪其多料d,甜版只有芝麻花生,糖啫
-有蛋,芝麻,菜甫,蔥,芫茜,薄脆片同甜醬(少量啫)
-好彩嗰日唔多人等,我只喺排咗1個就到我哋
-好大份,對於我哋之前已經食咗咁多嘢嚟講,3人消化1份都唔喺易事
-剛煎出嚟,都暖熱
-食落有明顯同熟悉嘅香料味,諗唔起喺咩,友人諗到............喺孜然味,對!!
-個味雖然溫和,但都幾搶其他配料嘅味道,所以如果孜然粉落得輕手d,會同時食到蔥同芫茜嘅味道,會更豐富
-甜醬可以唧多d,咸度輕少少就更好
-已是1個不錯嘅小食,又見到佢幾注重衛生,全程戴住膠手套


後記
- 製作花絮

- 其他食品

- 後來借用了佢哋嘅洗手間...........原來佢哋前舖,後棚居............第1次見棚屋嘅洗手間,只喺地上嘅木板剧開個長方框..........之後直通河水~~~~hahaha~~~~不過好在算好乾淨

我 (望咗1眼走番出嚟) : "嗰個喺洗手間嗎?"

廚房女店員 : "喺呀.........棚屋嘅洗手間喺咁架..........你去唔慣牙?"

我 : "哦,唔喺,我無去過棚屋,唔知喺咪洗手間啫~~~~"

出嚟後,女店員好好咁"匹"埋水比我洗手


6) 大澳金門餅店

地址 : 大澳吉慶街
電話 : n/a
消費 : $4/head
整體評價 : fair
 
食完香妃卷,經過呢間餅店,見佢有盤蛋球,店主話剛出爐...........好難忍呀.........1個鴉唔該 :


1) 蛋球 (hk$4)
-sorry,我無影到相都唔知,番到屋企睇番d相先發現
-個蛋球只喺暖,非熱
-但都好鬆,只喺無嘜蛋香味
-還是覺得泰x嘅蛋球好味d 


7) 街邊炭爐烤海產

地址 : 大澳細街巿附近 (石仔街)
電話 : n/a
消費 : $7/head (ie total $20)
整體評價 : fair與good之間
 
hea吓hea吓,亞伯終於開檔........原來佢唔喺雞蛋仔亞伯,不過都試咗2樣嘢 :

1) 瀨尿蝦乾 (hk$10)
-$10有大約10幾條
-有鮮甜味
-不錯

2) 魷魚片乾 (hk$10)
-亞伯有3款唔同價$$$$嘅魷魚,揀中庸之道 - $10/2片嗰款
-ok,但鮮甜味不及瀨尿蝦乾


後記
- 亞伯嘅炭爐

- 獨烤4款

- 初時亞伯還未開檔,誤會咗佢喺雞蛋仔亞伯..........遇到佢就問佢1次"開得未呀?........我1000里迢迢嚟架"........都問咗佢3次咁濟..........點知佢檔嘢竟然喺烤海產,真喺有d失望........不過見佢個紙牌寫得咁堅........所以都幫襯吓...........佢有獨門醬汁,有辣同唔辣之分~~~

- 滿以為同雞蛋仔亞伯緣慳1面...........好彩被友人發現咗佢條隊~~~~~



地址 : 大澳石仔街
電話 : n/a
消費 : $3/head (ie total$10)
整體評價 : fair與good之間
 
見到條龍,喺我前面有成6-7個單位。嚟大澳嘅主要target就喺雞蛋仔,所以排隊都要食。經商議後,都喺買1底算數,因今日都食咗好多嘢,而且比個機會後面嘅人,唔洗排咁耐 :

1) 雞蛋仔 (hk$10)
-亞伯明顯嗰日遲咗開檔 (>3pm)
-排咗25分鐘左右
-佢嘅雞蛋仔比較易散開,唔同平時嘅完整1底
-個表面小脆而已,其實1路等,都覺得亞伯好趕時間,聽佢講,5-6點就要收檔避食環處之類嘅人員...........估佢都唔想排隊嘅人未排到就要收檔.........後期時,佢就叫新嚟嗰d唔好再排..............所以如果每底可以烘多幾10秒相信會好好多
-有微蛋香味,軟綿嘅蛋糕feel,1d都唔乾/帶"un"只欠個脆口度............袋底嗰d大多唔脆,似食緊蛋糕,所以友人喜歡紅磡嘅媽x雞蛋仔多d
-我個人評價雞蛋仔,會留意3個環節 : 1) 脆嗎? 2) 有蛋香嗎? 3) 用炭爐整嗎?
-但呢次嘅脆口度真的唔多比到,否則都會好出色
-或者下次有機會再引証吓


後記
- 多謝友人眼利...........幫我瞄到亞伯,令我今次大澳之旅無遺憾..........並且超額完成任務................hahaha............劃上完美嘅句號...........多謝晒~~~~

- 排隊之際,好彩有隻好乖嘅貓陪伴吓..........時間快過d

- 製作花絮

沒有留言:

張貼留言