2009年12月18日 星期五

祥利飯店@灣仔 - 嚟完再嚟


地址 : 灣仔三角街2號
電話 : 2814 8997
消費 : 1st visit - $64/head (ie total $574); 2nd visit - $66/head (ie total $532)
整體評價 : good

1st visit
nov 19, 09,9人嚟lunch,食咗 :  

1) 啫啫泰國通菜煲
-很惹味(因有蝦乾同肉碎),又熱騰騰
-菜嫩


2) 豉椒炒大蜆 (hk$60)
-真喺大隻,無欺場
-肉結實,但鮮味未見濃郁
-偶爾食到少少砂
-可以的

3) 韓式烤骨煲 (hk$60)
-很大的1條,烤得時間夠,又入味,又熱辣辣,好惹味
-好好味
-最可惜喺得8條,唔夠分..........落單時忽略咗呢點........1友人讓我哋.......主動放棄唔食........下次1定會再嚟..........再叫番比佢食

4) 沙茶牛肉炒芥蘭
-個沙茶醬入味得嚟又溫和
-芥蘭爽脆
-不錯

5) 焗魚腸 (訂) (hk$50)
-因為blog友介紹,知道呢度有焗魚腸食
-就喺呢個,所以我先揀呢度食飯
-面撒滿薄切油炸鬼,經焗後,變得好脆口
-焗得都鬆,好足料,無腥,又無苦味........只喺有1啖有些少
-唔乾,但可以濕番少少就最好喇

6) 咕嚕龍鳳蝦球 (hk$65)
-炒得都ok喎因都叫掛醬
-雞球滑,蝦球都ok,起碼肉都無"霉"
-甜酸汁ok,味唔覺得假

7) 荷葉花雕蒸雞 - 1/2隻 (hk$85)
-雞醃得好入味,但又唔會過鹹
-雞肉滑
-可以

8) 金銀蛋時蔬浸肥牛 (hk$55)
-正常


9) 白飯 x 12


後記
1) 佢嘅小菜都炒得幾好...........而且牆上有好多款嘢我都想試...........所以應該有下次

2) 最後亞哥嚟睇數.........佢表演口計心算.........不停唸唸有詞..........勁過珠心算呢~~~~hahaha
 

2nd visit
呢2日都心思思呢度牆上嘅菜牌,仲有好多想食,於是心血來潮,nov 27, 09急約人,8人嚟lunch,食咗 :
 
1) 啫啫泰國椰菜苗煲 (hk$60)
-椰菜苗爽爽哋,但唔硬/挺身
-後來我哋發現呢度憑親喺煲仔類,熱力非凡
-所以平時食喺純炒式,椰菜苗都會破挺硬
-呢個幾惹味因有蝦乾同肉碎
-個人覺得味道比泰國通菜煲更出色
 
2) 焗魚腸 (訂) (hk$50)
-有1友人上次無嚟到,聽聞我哋食過,都預早講下次再食,要叫埋佢
-所以再食多1次
-今次焗得唔燶,全個面剛好嘅金黃色
-水準保持到因無腥無苦味
-好嘢~~~~

3) 燒肉拼鴨肶
-友人出去舖前望吓佢嘅燒味,就叫咗
-初時以為佢叫雙拼,鴨肶好似喺唔夠燒肉所以補上嘅
-燒肉肥咗少少,不過個皮真喺脆,不錯
-鴨肶我就無試到喇
-食到中途,就聽到店員講個燒肉賣晒了

4) 椒鹽9肚魚
-呢個做得好唔錯因為9肚魚唔易整得好食
-個油溫要夠高,否則就會好油膩,兼且個面唔會脆
-粉薄,個表面好乾身,咬落又小脆.裡面嘅9肚魚變成綿滑,很不錯
 
5)  韓式烤骨煲 (hk$60)
-為免重轁覆轍,所以落單時問清楚夠唔夠8條 (因上次1友人已無得食)
-不過亞哥話佢哋計磅數,所以都唔擔保每人有1條............"到時唔夠,你哋搓包剪揼囉~~~~"
-水準依然,熱騰騰得緊要,真喺唔好"辣"隻手埋去,否則即燶,hahaha
-個骨夠味,肉質結實
-好彩都有番8條,無人要犧牲
-今次連埋洋蔥1齊食,爽甜
-好掂~~~~
 
6) 酥炸鯪魚球 (hk$50)
-略嫌鯪魚球肉質微微腍咗少少
-不過佢個蜆芥醬喺我見過最多配料1齊上,有蔥絲同紅椒絲

7) xo甜豆藕片炒下青 (hk$50)
-味道無問題,只喺蜜糖豆炒得耐咗,所以腍咗,1d爽口度都無
-藕片都炒得耐咗,無爽口度
-side咗
 
8) 沙爹肥牛粉絲煲
-呢個嘅粉絲好腍,就喺呢煲嘢,我就知呢度嘅煲仔手勢慣性溫度好高
-友人話粉絲遇上高熱會溶的............呢層我真喺唔知喎..........唔知喺咪咁嘅原因所以粉絲好似無芽菜咁多咁
-絲粉太腍了,並非我哋預期想要嘅口感
-沙爹味亦唔出
-芽菜爽口,牛肉薄切,亦有微牛燥味,呢2個就稱職
 
9) 白飯 x 11


後記
1) 友人笑言牆上仲有好多嘢未叫喎..........無錯,所以1定有第3同第4次..........好難得有1間食肆要我分4段去掃~~~~


點樣去???
1)坐mtr去灣仔站.............a3出口.........過前面嘅斑馬線
 
2) 轉左............向前行...........
 
3) 過咗龍x酒樓..........再向前行
 
4) 直至去到3角街 (有signage).........轉右入

沒有留言:

張貼留言