2009年12月14日 星期一

佰家軒@灣仔 - 有驚喜 (closed)

closed


地址 : 灣仔軒尼斯道428號友光大廈1樓
電話 : 2383 9918
消費 : $96/head (total $860)
整體評價 : impressed

2nd visit
nov 21, 09,9大1細(無食力)嚟食晚飯,叫咗 :

1) 東江鹽焗雞 (特價hk$48)
-都好抵食,晚巿hk$48有1隻
-肉好滑,亦入味,也有少少雞味
-很不錯,絶對食得過


2) 古法羊腩煲 (hk$98)
-連同跟1碟菜
-要求唔要gas爐上
-有羊肉,枝竹,馬蹄,冬菇同蔥段
-羊肉也嫩滑,不過羊味不重
-不用蘸腐乳都好夠味
-食到中段,侍應幫忙拎番煲嘢去+生菜(因我哋走gas爐上),順便又滾熱番羊腩煲

3) 灼菜心
-正常,真的好清,無咩油份

4) 客家煎釀豆腐 (hk$58)
-豆腐唔喺切得好厚
-個汁夠味,帶起番清淡嘅豆腐
-大家都覺得好味

5) 鮮果脆皮咕嚕肉 (hk$58)
-初時1上枱,見到每舊肉都披以脆漿,唔多老"lai"呢個做法
-所以無即刻挾嚟食,點知友人話好味喎,咁我就起筷啦
-個脆漿好薄,難得喺個肉炸得好鬆化,又熱辣辣喎.........咁代表個肉好新鮮,之外個廚要夠功力
-其實1味好的咕嚕肉好"蝦"人整得好食..........so far,只喺港大校x會令我最有印象,但我個人又唔太鍾意子薑嘅甜酸汁,呢個都"泊"得住佢,亦換上我喜歡嘅汁
-配料有青椒,新鮮菠蘿同士多啤梨

6) 1斑2味
i) 西芹炒斑球
-魚肉彈
-西芹脆,清甜

ii) 清蒸頭腩
-肉滑,但對我嚟講,好似無嘜肉食

7) 乾煸4季豆 (hk$58)
-呢個4季豆做得好好
-因為通常食到嘅喺唔會有辣意,只喺在銅鑼灣嘅農x食過,不過人哋講明有老干媽
-呢個都近磅,有明顯嘅辣意,但又唔會令人跳舞,只喺嘴巴微"興"而已
-但都幾惹味,調味夠,豆又甜

8) 白飯 x 8
-呢個反而有點問題,煮得唔平均,友人嗰碗就好腍,我同另1友人嗰碗就部份帶硬

9) 齋米粉
-正常

10) 紅豆沙 (送)
-無諗個佢送糖水都有質素,絶對比咗時間去煲,因起晒沙,蓮子好腍,又唔多甜
-無欺場,難得

11) 生果 (送)
-水果清甜


後記
1) 多謝友人請食飯

2) 呢度有焗魚腸喎..........有機會可以試吓 

3) 估唔到宜家小朋友(3嵗幾)呢1脫..........稱呼都好老氣.........佢叫陳仔........好攪笑

-我 : "陳仔呀...........陳仔........邊個喺周仔呀?"
-陳仔 : "我喺"腸"仔......."(因為發音不準)
-我 : "唔喺呀.........你叫陳仔呀~~~"
-陳仔 : "我叫"腸"仔......."(仲喺腸仔,hahaha)
-我 : "腸仔???...........hahaha..........你喺咩腸呀?"
-友人 : "臘腸~~~"
-我 : "膶腸~~~"

沒有留言:

張貼留言