2009年12月8日 星期二

鴻記@西灣河 - 衛生雞蛋仔

鴻記

地址 : 西灣河筲箕灣道57-87號太安樓地下
電話 : n/a
消費 : $9/底
整體評價 : fair與good之間
 
nov 18, 09,叫友人帶我嚟試吓 : 

1) 雞蛋仔 (hk$9)
-友人最讚賞佢全程不用手直接"店"到底雞蛋仔............全部用膠夾代勞
-要排吓隊
-新鮮出爐........即刻放入口先
-脆身,裡面亦好鬆..........而且仲喺充實版.........有少蛋香
-不過就覺得鬆得滯,欠缺實在感.........有好輕微好輕微嘅小苦味



後記
1) 初時見到2班人成1字派開..........以為喺排緊隊..........原來只喺胡亂咁企..........當老闆問仲有邊個欠雞蛋仔時...........1群學生妹報完數後...........即刻話.........."我哋先"...........唔緊要.........又真喺你哋先嘅.........我都唔想打人尖 

但當雞蛋仔入好袋後...........佢哋變得好禮讓喎

我 : "唔喺.........你哋先........你先啦"
學生妹 : "唔緊要.........你先啦"
我 : "唔好.........你哋先架喎"
學生妹 : "你先啦~~~"
老闆 : "邊個先都無所謂啦............"
友人 : "人哋敬老............你50嵗鴉嘛~~~" <-- 呢個嘅典故源於大坑炭爐雞蛋仔
: "尊敬長輩喺啱嘅~~~~~"

老闆插嘴.........可能佢揸住包雞蛋仔............都頂我哋唔順.........快d搵人嚟接住包嘢,hahaha

沒有留言:

張貼留言