2009年11月11日 星期三

district 9 - d9異形禁區



由《魔戒》大導演彼得積遜(Peter Jackson)監製,南非年輕傑出導演尼爾保甘執導,以天馬行空的革新意念,炮製非比尋常的異形科幻電影。二十八年前,一隻外太空飛船降落地球,人類首次與外星異形接觸。飛船於地球上空停留廿多年,異形沒有攻佔地球,亦沒有帶來先進科技,反之,人類為了安置這班外星難民,於南非劃出「District 9」收容區,讓異形定居,也禁止異形四散。異形長居於此,人類對這班天外來客的容忍程度已到極限,於是將異形交由致力收集及研究異形武器的跨國公司「國聯」處置,國聯隨即展開大規模的驅逐行動,人類與異形之間的衝突一觸即發!其中一名國聯行動人員雲達務不慎接觸異形病毒,體內基因產生突變,情況即時陷入完全失控局面!然而,雲達務卻成為解開異形之謎的關鍵人物,究竟異形禁區內有甚麼鮮為人知的祕密?異形棲身地球二十八年又有何目的?

後記


本片喺2009年10月嘅出品........

個故事好罕有咁形容人類可以強制關起留喺地球嘅外星人。而個迫遷行動中,主角就慘變受害者..........因為接觸到外星人液體而受到感染...........慢慢身體開始變成"蝦"人........點知被武器公司發現佢可以使用外星人嘅武器..........身價即刻變成天文數字...........成為武器公司同地下組織嘅爭奪對象...........要將佢生生劏開

見到人類自私同冷血嘅行為,反而令佢義無反顧咁幫1個外星人返回母船,啟航返佢哋嘅星體

初時都覺得幾悶,但由主角受感染開始...........佢身體同心態上嘅轉變,都變得好緊張........主角都好成功咁演到個恐懼,無助,害怕,絶望出嚟.........結局都幾悲吓~~~~

4 則留言:

  1. 咦,乜依家d外星人到訪妳個blog,個回應 counter 係唔會郁ga屈?

    回覆刪除
  2. Sorry,證實左 原來係郁ga,頭先都唔郁! 16 號中午金鐘站呀,咪盪失路!

    回覆刪除
  3. 考起!不過平時我記得一上大堂有個出口上去搭鴨利或香港仔巴士,叫乜出口就唔記得;不如就補飛果度 ,到時唔係咪 妳囉!

    回覆刪除
  4. 其實冇咩人會咁拍攝"外星"題材既電影, 所以我覺得都ok成功, 不過唯一唔成功係....我覺得好暈睇到.

    回覆刪除