2009年11月27日 星期五

thirst - 饑渴誘罪



nov 08, 09嚟睇

《饑渴誘罪》是韓國著名導演朴贊郁繼《原罪犯》及《親切的金子》後再度震撼康城影展之作,第二次獲得康城影展評審團獎。
尚賢(宋康昊飾)是一位在醫院工作的神父,每天眼見生命的流逝,讓他感受到生命可貴,希望能挽救更多生命,所以他自願參加一個秘密研製致命病毒疫苗的實驗計劃。不幸地在實驗過程中,尚賢受到致命感染並瀕臨死亡,卻因急救時輸入未經驗證的血液而奇蹟地活過來,但這些血液卻令尚賢變成一個嗜血的怪物,並令他陷入兩難的局面:他要飲血維生,但他的信仰卻不容殺生,究竟如何是好?
尚賢遇見兒時的朋友強宇(申河均飾)及他的妻子泰珠(金玉彬飾),泰珠神秘的氣息魅惑著尚賢,亦喚醒了他前所未有對愛慾的渴望,相對地泰珠也希望藉著尚賢去釋放一直忍受刻薄的婆婆和無能丈夫的壓抑。尚賢無法自拔地愛上了泰珠,並願意放棄一切,甚至脫下神父袍,他和她已經完完全全地墮入愛慾世界。
尚賢與泰珠的愛慾關係陷得越來越深,越不能離開對方,尚賢決定讓泰珠窺探他嗜血的秘密,這卻令泰珠感到震驚及恐懼,但這恐懼只是短暫的,泰珠決定利用尚賢對她的愛及信任,說服他殺掉她的丈夫,以便二人可以雙宿雙棲。在愛慾的魔力下,一直堅持不殺人的尚賢,會否放下道德包袱,沉淪慾海成為殺人兇手?
撲朔迷離的愛情迷局,到底該如何終結?

後記


因為之前看了電影人嘅好評,所以對此片都有點期望............起初要舖男主角點解會變成吸血彊師..............有點牽強..........但反正都喺以超現實作藍本,所以都可以說得過去吧

之後,講變咗做吸血彊師後,可以飛來飛去,又倒吊,神力無窮,有自癒能力..........就令我覺得好有twilight嘅影子。但故事上亦保留著好濃厚韓國3級片嘅風格...........就喺好重血腥味.........尤其喺自殘呢方面(呢點西片嘅出現/比重唔多)........女主角會用剪刀插自己大臂內側........男主角要控制自己嘅慾念,亦用鐵尺打自己大臂內側........初時我以為佢打自己嘅??添...........hahahaha...........又有女主角用剪刀插人頸項嘅大動脈,令血流如注等...........

我自己睇到去中段都無嘜驚喜...........直至女主角都變成吸血彊師後...........故事就即刻走上咗快線..............有點令人預測唔到.........個人覺得個結尾拍得最好

喺演技上..........男主角比女主角交得多戲..........起碼男主角時常要演壓抑自己嘅內心戲表情,又要演到壓抑唔到自己之後嘅失控...........要處理好多場矛盾戲........尤其見到女主角變成1族後..........佢除咗要吸血外.........仲要得到捕殺中嘅快感........男主角要阻止佢咁瘋狂同放任嘅行為,但又糾纏於愛慾之間..........變得無能為力

沒有留言:

張貼留言