2009年11月23日 星期一

seven pounds - 救人7命



賓湯馬斯(韋史密夫 飾)事業有成,婚姻幸福,美滿的人生似乎並無所缺,但一次奪去七條性命的嚴重交通意外令他的命運徹底改變,意外中他痛失摯愛,揮之不去的悔疚感使他意志消沉,生無可戀的感覺更令他打算了結餘生,然而絕望沮喪的他卻決定挑選七個陌生人,透過幫助他們改變厄運來為自己贖罪。

七個名字,七個各不相干的陌生人,唯一的共通點是他們都正處於人生中刻不容緩的境況,賓精心步署並實行他的救贖計劃,一切似乎在他掌握之中,但愛情的來臨永遠都是出乎意料之外,他萬萬想不到在人生最後的贖罪之旅中,竟遇上生命的曙光……

患有嚴重心臟病的艾美莉(羅莎莉奧當遜 飾),本身只是賓的救贖名單上的其中一個陌生人,但她的出現卻重燃了賓絕望的人生,令他再次感受到生命中的愛與希望。

隨著救贖計劃開展,一個不為人知的秘密亦逐步揭開,賓將面對人生中最困難的抉擇,亦是生命中最奇妙的恩典,七個陌生人的命運將因他而永遠改變……

後記


本片喺2009年2月嘅出品........

估不到結局會是這麼的-ve,要sacrifice自己(自殺)...........去成就其他人.........不過我數來數去都數唔到幫咗邊7個人

1) 女主角

2) 有病嘅細路

3) 盲嘅男人

4) 佢細佬

5) 社會福利嘅女人

6) 有家庭問題嘅女人 (有1對子女)

7) ?

5 則留言:

  1. 第七個人會唔會係觀眾呢?

    回覆刪除
  2. 佢本來想幫埋醫院的醫生嘛, 後來改幫個老婆婆算唔算呢? (定係你數左落社會福利嘅女人?? 隔左太耐都唔記得清lu...) 不過套戲真係太sad啦, 我始終唔可以認同, 亦唔覺得咁係幫觀眾...

    回覆刪除
  3. 我冇睇過部戲,都係估下姐

    回覆刪除
  4. hello, just for your info., 我問過 joey's cookies, 今日落單, 大概friday可以送到........
    b.t.w. 我個msn係 smau1203@yahoo.com.hk , add我啦!

    回覆刪除
  5. "The Box" 係完全顛倒, 犧牲人地, 成就自己!
    我個妹岩岩睇完2012, 佢話還OK, 但唔好expect太多.......
    令到我更加唔知睇唔睇好.

    回覆刪除