2009年11月10日 星期二

the informant! - 大鑊密探



oct 24, 09嚟睇

荷里活大導演史提芬蘇德堡、金像獎影星麥迪文攜手打造商界告密英雄故事。在農業大公司ADM工作的明日之星馬克偉達利(麥迪文 飾演)一天突然變身成告密者,他到底在想甚麼?他打算向美國聯邦密探FBI告發公司國際性操控價格的不良營商手法,希望因此成為人民英雄。為了搜集足夠證據,偉達利不惜在身上裝上竊聽系統,在公事包內暗藏錄音機,想像自己成為真真正正的臥底密探。
可惜,偉達利所提供的線索似乎不太可靠,有時他的說話更是撲朔迷離。FBI探員對他經常轉變、次次新鮮的證供感到非常沮喪,有時候根本分不清到底哪些是真確的事實,哪些是偉達利憑空想像的產物。

後記


原來又喺1個精神分裂嘅主角..........往往睇呢d戲,我都會快好多精神去消化..........邊句真,邊句假,我呢瓣比較唔掂............但個故事比較悶同平淡..........而且成個故事只喺1個商業/公司嘅利益...........同普羅大眾無嘜影響

+上睇好早嘅早場..........初段悶到真喺好有衝動..........想瞓..........之後就打吓"喊路"咁啦~~~~

沒有留言:

張貼留言