2009年11月6日 星期五

六角@灣仔 - 細微之處,誠意何在?


地址 : 灣仔光明街6號地下
電話 : 2866 8166
消費 : $160/head (ie total $320)
整體評價 : below average (計埋佢嘅營運模式,個人扣咗佢好多分)

oct 19, 09,2人來lunch,叫咗 :

1) 特上雜錦魚生飯定食 (hk$138)
i) 前菜
-喺牛舌+蘿蔔嘅關東煮
-小甜嘅汁,蘿蔔又腍又入味
-可以
ii) 蒸蛋
-滑,又有蛋香
-有冬菇,雞肉,蟹柳粒,芫茜

iii) 麵豉湯
-正常
 
iv) 雜錦魚生飯
-友人請咗1片帶子同1粒醬漬吞拿魚我食,都新鮮
-其餘有北寄貝,甜蝦,玉子,2款白魚
-友人本來想將飯同魚生撈埋1齊食,點知好難推開d飯
-我哋唯1可以諗到嘅原因喺碗飯放咗好耐/壓實咗,而日本米嘅黏度強嘅關係,所以佢哋就bond埋咗咁
-咁唯有"挑"起嚟食,但入口後,個飯嘅醋都落得夠,又未至於乾/硬,只喺狀態上不容易移動呢點好怪,我好似未遇過咁嘅情況

v) 餐飲
-見咁細杯,以為好似expresso咁濃,友人話喺正常味嘅咖啡,只喺份量少d啫

2) 是日精選-3文魚腩飯拼碎吞拿魚腩飯定食 (hk$148)
i-iii)
-意見如上

iv) 3文魚腩飯
-有3-4片厚切的3文魚腩,都新鮮同肥
-個飯嘅問題如上面碗雜錦魚生飯所講

v) 碎吞拿魚腩飯
-可以
-個飯嘅問題1樣

vi) 甜品
-我無揀到餐飲,要咗雪榚,揀咗菠蘿味,另有杏仁咖啡味
-因為淺色好難近距離focus,又見個碗底,好似有溶溶哋嘅跡象,所以就攞匙羮"畢"起佢,點個雪糕球"痴"得好實,要剷先起
-我都幾肯定個雪糕球喺1早就"畢"出,之後先雪
-如果其他人嘅雪糕球都喺同我1樣,咁佢就1定喺"畢"完1批後,全盤咁雪,所以較先"畢"嗰d都會有點溶開,之後先再雪實番,完全罔顧食物安全
-諗到咁,我真喺覺得佢欠誠意,好多日本料理嘅雪糕球都喺上客前先"畢"出嚟,我好似第1次試到mass production式,預先做定
-如果喺茶餐廳/快餐店要應付急速嘅客量,這個倒還體諒,但這裡並不是收茶餐廳/快餐店嘅價$$$$
-這個細微嘅1環都要咁慳人手,真的令人感到失望同意外
-1間好/有水準餐廳,除咗味道要好之外,細微嘅地方都要做得足...........客人先體會到老闆嘅誠意..........咁先可以喺行家之中殺出重圍
-1個飯,1球雪糕嘅處理已盡顯餐廳對自己嘅要求低...........要求低唔緊要,因每間食肆定位都唔同...........但最緊要喺要連價$$$$也拉低align番先得


後記
1) 店內上層環境

2) 食後,我同友人對餐廳都沒有好感...........我哋對佢本有期望,因佢嘅位置又僻,價$$$$唔算平.........又見佢生存咗起碼>1年,出品1定見得吓人..........點知佢嘅營運模式喺攞大規模嘅流水作業式...........有點掛羊頭賣狗肉之嫌.........但又夠膽收人誠意價..........好嘢,好嘢~~~~

3) 其實論其味道同新鮮程度,可以的........但1諗到價錢有heart,骨子裡1點heart也沒有.......有點不屑

沒有留言:

張貼留言