2009年11月18日 星期三

無名炭爐伯伯雞蛋仔@大坑 - 傳聞雞蛋仔高手 (closed)


出沒地址 : 大坑銅鑼灣道尾 (即維景酒店旁的大巷)
出沒時段 : 聽說12.noon-3.00pm (mon-sun)
電話 : n/a
消費 : $10/底
整體評價 : fair與good之間 

近來雞蛋仔嘅心癮好大..........因為受他人挑釁所致..........hahaha
1st visit
oct 17, 09,決心今天嚟搵亞伯嘅踪影因為佢無舖位(街邊)............大約1pm,終於比我遇/聞到 : 

1) 雞蛋仔 (hk$10)
-見到亞伯,我差d飛撲埋去咁滯..........當然誇張咗少少la........hahaha.........跑過去倒是真的~~~~
-用2個炭爐.........真喺+咗好多分呢.........因相信宜家要擺街邊先可以咁整..........入咗舖,估佢咁會肯咁花時間用炭火整..........同埋個牌都會幾難攞吓~~~
-去到,無人排隊,亞伯已整好3底...........所以入口時只喺微暖熱
-外殼大約1mm厚左近嘅範圍,真喺脆口
-亞伯介紹要涼少少,就會脆口d........熱食時,脆口度會-低
-裡面就喺充實料(我印象中食親都好似喺1/2空心)..........似食緊雞蛋糕咁,綿密.......都鬆架
-蛋味唔強烈(可能要熱燙時才會明顯d).........甜度不高,比較食其原味同少少嘅燒烤味
-我食淨1/2包.........晚上食,就真喺差好多...........
-下次我要試吓剛出爐嘅新鮮熱貨





後記
1) 亞伯嘅搵食工具

2) 亞伯都好習慣要影相嘅食客..........佢見我拎住包雞蛋仔............擰嚟擰去喺咁影,就建議我影佢盤上嘅2底現貨 


2nd visit
oct 30, 09...........又嚟買.........今次1定要買到新鮮出爐的比較吓 : 

1) 雞蛋仔 (hk$10)
-本身亞伯已有1底,我要求要焗緊嗰底..........亞伯都正有此意,只要我肯等就得喇因為舊嗰底都已經放咗好1個時間了
-當然無問題啦
-真喺好熱辣辣,外殼真喺好鬆脆........呢點無變
-但都喺無嘜蛋味
-可以收工了.........可以試吓其他家的








後記
1) 今次影到亞伯雞蛋仔嘅生產過程

2) 等緊之際,同亞伯吹吓水..........點知落得要自我反省嘅下場~~~

我 : "咦,剛做完學生客嗎?"
伯 : "宜家d細路唔食呢d嘢架啦.........佢哋寧願比$1x蚊入去舖頭食碗粉"
我 : "宜家呢d雞蛋仔好難搵啦"
伯 : "佢哋呢代唔食雞蛋仔.............呢d喺要你嗰代先啱架............以前細個無咁多零用$$$$.........就喺食呢d街邊嘢..........宜家嗰d細路好多$$$$" - (你又知我咩年代?...........我嗰時已陰陰嘴笑)
伯 : "通常d50/60嵗嘅人...........就會搵番呢d嘢食" - (吓..........你唔喺覺得我似50嵗呀嘛~~~~~)
我即時哈哈大笑

伯 : "你喺老師嚟架?"
我 : "唔喺..........今日放假啫"
 
我拎住包雞蛋仔.........1路食,1路諗番起同亞伯剛才嘅對話.........都忍唔住笑笑口.........人哋可能以為我痴線~~~~不過真喺要返屋企做吓mask先得...........仲要打孖上~~~~~ hahahahaa~~~~~~

 

點樣去???
1) 銅鑼灣道(皇仁書院背面嗰條)...........維景酒店旁嘅大巷口

13 則留言:

  1. 50/60歲*XDDD
    我細個都係食雞蛋仔大, 皆因城門河+乙明隧道交界有檔雞蛋仔+夾餅.. 不過到我中學果時已經冇左...

    回覆刪除
  2. 靚雞蛋仔好難得,吾係無蛋味就係吾夠脆

    回覆刪除
  3. 我細細個已經食佢d雞蛋仔, 佢嗰時仲係阿叔咋...
    好多學生幫襯佢架...

    回覆刪除
  4. 擺明個阿伯老花啦, 哈哈

    回覆刪除
  5. 咁抵死? 50/60歲? 佢係咪想話佢自己這一代。
    我細細個都好鐘意食雞蛋仔,由細食到大。送張雞蛋仔相比你,我hand made架!

    回覆刪除
  6. 粒雞蛋仔好full喎.

    回覆刪除
  7. 不過我都見呢一代後生真係唔係好似我地呢D70年代果班咁...咁鍾意食雞蛋仔咯~

    回覆刪除
  8. try try the one in sai kai wan la..also nice !

    回覆刪除
  9. 比人挑釁再要比人以為 50/60 歲,有冇覺得自己既“ 食途 ”有 d 坎坷? p.s. 快 d 出太安樓 review 啦!

    回覆刪除
  10. 如果阿伯ge眼無問題,咁妳就要檢討下;不過我諗都係佢有問題多d!

    回覆刪除
  11. 伯 : "佢哋呢代唔食雞蛋仔.............呢d喺要你嗰代先啱架............以前細個無咁多零用$$$$.........就喺食呢d街邊嘢..........宜家嗰d細路好多$$$$" - (你又知我咩年代?...........我嗰時已陰陰嘴笑)
    伯 : "通常d50/60嵗嘅人...........就會搵番呢d嘢食" - (吓..........你唔喺覺得我似50嵗呀嘛~~~~~)
    我即時哈哈大笑
    伯 : "你喺老師嚟架?" 我 : "唔喺..........今日放假啫"

    我拎住包雞蛋仔.........1路食,1路諗番起同亞伯剛才嘅對話.........都忍唔住笑笑口.........人哋可能以為我痴線~~~~不過真喺要返屋企做吓mask先得...........仲要打孖上~~~~~ hahahahaa~~~~~~
    (阿伯擺明眼花同趕收工啦... 難得你為人大量又唔計較...
    有前途... 不過真係勁搞笑... )

    回覆刪除
  12. 總之呢篇post令我地卜友好開心同輕鬆啦... 你除左食野叻搞笑仲好得喎

    回覆刪除
  13. http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110411&sec_id=4104&art_id=15155814

    回覆刪除