2009年11月2日 星期一

terminator salvation - 未來戰士2018



因為有咗部新玩具,所以可以喺坐車時,分段睇咗佢

由人類研發的人工智能電腦系統「天網」,自14年前產生自我意識後,即倒戈對抗其創造者,發動核爆殲滅人類,「審判日」正式來臨,其時只有尊康納一人早已預知浩劫,命運註定他與人類生死存亡一脈相連。

在「審判日」發生過後的2018年,人類文明已毀於一旦,地球被大量由「天網」控制的機械人「殲滅者」佔據,苟延殘喘的人類被逐一捕殺,自小已被預告未來的尊康納(基斯頓比爾 飾)現已長大成人,他與預言一樣成為人類領袖,帶領生還者團結起義,組織反抗軍以寡敵眾。

現在,人類已走到尊康納預知的未來,但情況卻與他母親一直向他預警的未來不同,神秘人馬克斯(森禾霍頓 飾)的出現,動搖了尊康納從小到大深信不移的理念,他開始懷疑人類能夠戰勝這場硬仗。來自過去的馬克斯聲稱最後的記憶是在死囚監房等待行刑,醒來卻身處這個陌生的世界,尊康納必須選擇是否相信這個不明來歷的神秘人,而當天網正準備發動終極突擊滅絕反抗軍之際,尊康納決定與馬克斯聯手,潛入「天網」的基地,與敵人迎面交鋒,更發現了人類殲滅計劃背後的驚天秘密……

後記


本片喺2009年5月嘅出品........我無睇開未來戰士系列,所以無嘜以前故事嘅概念。角色比較深刻喺人類同機械人結合嘅marcus.........不過靚仔度,還是推選蝙蝠俠

友人話比我聽,蝙蝠俠接咗個角色之後............增+自己嘅戲份,從而-少marcus的戲份,咁都得???

 

3 則留言:

  1. 咁快D睇返前三集啦!第一集最有感覺……因為同我老婆第一次出街就係睇佢……真係比佢累死!
    但其實好睇嘅。

    回覆刪除
  2. 講起人類文明毀滅呢d topic. 最近有surrogates, 不過我睇完trailer又覺得好似唔太好睇!
    而家期待既得2套戲=> TOY STORY 3, 2012

    回覆刪除
  3. 再講白啲我驚老婆殺咗我喎……

    回覆刪除