2009年11月9日 星期一

勝手@銅鑼灣 - 日本火鍋新勢力

勝手
 
地址 : 銅鑼灣加路連山道5號地下
電話 : 2577 2628
消費 : $223/head (ie total $445)
整體評價 : fair與good之間

oct 23,09,2人嚟dinner,叫咗 : 

1) 枝豆 x 2 (@hk$20)
-sorry,張相out focus咗
-坐埋枱已經見到放咗喺度
-天真嘅我真喺以為唔洗$$$$,+上枝豆又喺我嘅"飛佛",所以都即刻食咗
-埋單時見到要收$$$$.........先如夢初醒
-番嚟細心d睇番or嘅食評...........有食家話已寫明喺menu上,食就收,可以唔要,好似中式酒樓嘅芥醬咁
-不過,其實都好易lai嘢,因1)日本料理好少會先放低個要收$$$$嘅前菜喺枱, 2)好少客人會"lun"晒個餐牌先決定食唔食 3)亦比較少客人會咁小心,主動問清楚收唔收$$$$先食
-明顯燒過嘅做法,但1d都唔熱,只喺室溫
-豆也算肥大同腍

2) 海鮮火鍋餐 (hk$260)
i) 湯底
-先揀湯底,要咗最出名嘅立魚湯,其他好似有木魚,豬骨等
-呈奶白色
-我哋先淥咗大1/2嘅菜,之後就嚐咗幾啖魚湯,好濃魚味,無腥味,也帶點甜
-之後又喺淥完海鮮後就試幾啖..........可能滾咗咁耐,魚湯嘅濃縮度都提高了(雖然店員都會定時幫我哋+番d魚湯),而且鮮味同鹹味都會重咗,魚味相對地無第1次飲到嘅咁濃,因被鮮味蓋過了
-很不錯

ii) 菜
-包1碟蔬菜 - 有皇帝菜, 椰菜,小棠菜,紹菜/娃娃,豆腐,金菇,本菇,冬菇同芋絲
-全部個樣都好新鮮,但唔知點解我食到紹菜/娃娃有點苦,但友人又唔覺

iii) 海鮮
-包1碟海鮮 - 有1隻大蝦,2隻大蜆,2片帶子同1隻jumbo size嘅生蠔
-大蝦頭都有用架喎,女店員見我放咗大1/2嘅菜落去滾,佢就建議我可以放埋蝦頭落去1齊煲,咁又喺喎,等鮮味可以帶落咁齋嘅蔬菜度
-女店員也有提點我淥帶子嘅時間唔好太長,但最後都被我遭蹋咗,"un"咗,不過就全無鮮味,呢點應該唔喺我煮得太耐嘅關係
-大蜆同蝦都合格
-全碟最欣賞喺隻巨蠔,因好肥美,有濃蠔味,又鮮

iv) 湯
-包1碗湯,我哋揀咗麵豉湯,另有蜆肉湯選擇
-正常,都幾大碗吓

v) 烏冬
-我哋揀咗烏冬,另有白飯選擇
-初時以為點解佢哋比成兜竹籤我哋
-原來喺幼身烏冬
-呢個我就留都最後,食晒d菜同海鮮先食
-滑

vi) 甜品
-我哋揀咗朱古力味雪米糍,另有雲呢嗱味選擇
-店方幫我哋分1/2上
-呢個徹頭徹尾朱古力,由個皮開始,中心也有朱古力漿
-好少見嘅雪米糍款式

3) 燒甜粟
-店方又幫我哋分1/2上
-燒得好靚,好似粟1燒咁
-肉甜,又爽

4) 牛脷串燒
-肉質幾彈,不錯

5) 雞肉串燒 (hk$25)
-雞肉表面燒得小挺
-個醬甜甜的,不錯
 

後記
1) 多謝友人請食飯.........也多謝送來的禮物

2) 店內個setting
 
3) 呢度個人覺得串燒嘅水準好似平均d,又好過個海鮮火鍋

4) 店方致電落實訂位時,有講清楚有機會要1-1/2鐘要交枱........不過1齊視乎到時環境/情況,問我有無問題 

5) 呢間開咗大約1/2年左近...........但近期已在天后附近開咗分店,真利害~~~~ 

6) 同場明星- 陳貝兒 


點樣去???
**其實有d巴士路線..............個站直頭喺加路連山道有站 
1) 假設你坐mtr銅鑼灣站............渣甸坊出口............之後轉右

2) 行到去個corner位有間雪糕店xx dolce.........之後轉左

3) 不停向前行............向利園嘅方向進發

4) 過咗右手面嘅利園之後..........繼續向前行

5) 去到街口...........過右方嘅斑馬線..........去到中間嘅3角型位

6) 再揀左方嘅斑馬線過...........去到間老式麵包舖(丹x)

7) 麵包舖嘅右手邊條街就喺加路連山道...........向前行大約5-6個舖位就到

沒有留言:

張貼留言