2009年11月21日 星期六

the day the earth stood still - 地球停轉日



外星人Klaatu(奇洛李維斯)到訪地球警告人類即將面臨災難。當Klaatu意圖召集國各領袖會面時,竟被美國官員敵視,此時著名科學家 Helen(珍妮花康納莉)及她的繼子(積頓史密夫)作出援手,才發現事件的因果千絲萬縷。這對母子竭盡所能警醒人類自救,但可惜為時已晚……因為末日已經開始啟動!

後記


本片喺2008年12月嘅出品........

1齣科幻講外星人到地球嘅電影題材............帶點聖經nork方舟的元素,但故事性不夠豐富

2 則留言:

  1. 寧願睇舊片都唔睇2012呀下........ 咁我而家去唔去睇好....哈

    回覆刪除
  2. "X'mas Carol", 60 年代 英文Form 4 嘅教科書, 而家重睇 ?

    回覆刪除