2009年11月24日 星期二

老廣靚湯@元朗 - 新界區湯水舖

moved
地址 : 元朗西裕街金輝徑金輝大廈11號舖
電話 : 2433 0389
消費 : 詳情如下
整體評價 : good

1st visit
喺openrice無意間發現到呢間專賣湯水嘅舖頭,即刻oct 26, 09來試,叫咗 :

1) 椰子烏雞燉湯 (原價$43,有9折)
-女店員幫我打開個蓋後,已撲來椰子香
-材料喺單張/menu上有原味鮮水參, 椰子同烏雞, 但我全盅飲完都搵唔到水參嘅蹤影
-不過佢嘅料真喺好多,有埋薑片,事後挾晒d椰子同烏雞骨出嚟,都成碗有多,所以湯嘅部份就相對唔喺太多,得1碗左右
-1d都唔油........搵唔到油光面
-味道自然,椰子味唔算好濃,又唔會落好多鹽,飲其原味,飲後亦順喉,無頸渴徵狀
-我平時都有買1間連鎖店嘅湯卷,佢嘅味道喺濃d,但調味亦重手好多




後記
1) 店內環境........比我想像中摩登

2) 呢度有特為男士 (eg 鹿尾巴燉湯, 杜仲首烏燉湯)同女士 (eg 阿膠烏雞燉湯, 8珍湯...........)而設嘅湯水.............當然都有男女合宜嗰d啦...........大部份都喺燉湯

3) 現時湯水有9折..........老細話9折大約維持到11月/12月

4) 除咗湯水外............佢仲有數款小食同煲仔飯.............所以下次我都要試吓~~~
 

2nd visit
nov 02, 09本來想叫木瓜湯補吓,hehe.......點知無晒,所以改叫 :

1) 鹹魚肉餅飯 ($35)
-都等咗好耐,應該>15分鐘
-上枱時,好熱騰騰,真的要好小心不要觸及煲邊
-估唔到有d藥饍feel,會+有杞子,薑絲
-肉餅之上有2片很薄很細的鹹魚,不會死鹹,也有少少梅香的質地,所以叫合格
-肉餅很厚,亦很鬆,不錯
-飯底的飯焦也有1大片,証明熱度同焗嘅時間亦好充足。最尾可以食到大片的飯焦,不過未夠脆卜卜
-唯獨欠缺就喺煲仔飯的豉油不夠多,露咗比較多沒有沾上豉油的白飯,所以欠缺色澤同味道
-有要求侍應叫廚房拿點煲仔飯豉油,但佢就反建議我用枱上預放的豉油,不過我直覺2者喺唔同,所以只試吓式倒咗少少用



後記
1) 因食到唔同階段都影相.........最後要將1/2件肉餅移開,坐對面的年長couple(舖頭細,搭枱的)見到...........比老細還緊張,即刻問我"唔好食呀?"~~~~~"唔喺,我要影相啫~~"。新界區的老街坊真的比港島區率性好多,hahaha


點樣去???
1a) 坐巴士(例如264m, 269d, 869,968.......等).........如果有站嘅話............在康樂路街落車..........否則先喺大棠路落..............行到去滙豐同中銀銀行中間嘅路口轉入去
1b) 坐lrt就康樂路站落

 
2) 向紅van方向裡面行

3) 見到惠康呢個路口.........過馬路..............轉右





4) 向前行

5) 過馬路去對面...........轉左...........向前行

6) 去到呢個街口.........轉右入去.........前行幾個舖位就喺 (喺右手邊嘅)


 

5 則留言:

  1. 好多飯焦呀!正!!

    回覆刪除
  2. 我係「湯精」,等我遲d都去試下先 ,
    多謝你既介紹!

    回覆刪除
  3. hi jj,
    my grandma birthday dinner will be held on 11 Dec. I cannot attend openrice's christmas gathering la. sorry!

    回覆刪除
  4. 我比較中意食"大塊" D咸魚既煲仔飯..哈

    回覆刪除
  5. 嚇死人咩,街坊可能以為妳要投訴衛生局呀!

    回覆刪除