2008年8月21日 星期四

caveman - 死佬日記@pu

aug 15, 08同友人嚟睇話劇,多謝友人幫手買飛

場地喺香港理工大學
嘅馬會綜藝館auditorium...........話事話,真喺n年無睇過話劇,甚至於已忘記上1齣叫咩名

後記
由8.15pm開始...........先用projector嚟個引言,交待呢個劇同住山洞嘅原始人個掛鈎。之後就喺歐錦棠嘅個人揀篤笑

1入正題,先嚟貶低男人個地位.............."男人正pk(佢哋當然喺直講啦,無用英文簡稱)"...........嗱嗱嗱............唔喺我嘅諗法/心底話嚟架..........我純粹直quote出嚟,千祈唔好對號入座/覺得我含沙射影呀............

之後好多片段都喺用嚟解釋男人同女人嘅不同(同性之間嘅交往模式,消閒活動,話題,着眼點,sex)

1) 男人喺1個狩獵者,少言,不能multi-task,實際,直接,男人嘅語言文化(同老友1開口就喺on x仔,x樣,x...............)

2) 女人喺1個收集者,多言,1心幾用,感性,重細節,窩心說話............

全劇大部份都會牽引到我笑,但未算好絶核,有些部份都引來現場男人嘅大力拍掌(eg男人嘅衣櫃,鞋櫃都喺比女人霸晒, 女人理論時都喺唔講道理)。

最後歐錦棠嚟個wrap up同多謝觀眾支持,呢part就會多d同現場觀眾interact

 

9 則留言:

  1. 佢梗係講哂男士o既心聲啦!

    回覆刪除
  2. 我想定必很有趣啊...

    回覆刪除
  3. 仲有冇得做, 我又想睇, 你都算好介紹勒HEHE

    回覆刪除
  4. 我一個人去睇,唔想有人見到我咁盡情地大笑!
    最唔順眼就係隔籬一對拖友,女的要保持形象---全程微笑而己,男的只是在忍不住的情況下,只大笑過幾次!他倆一定係拍拖無耐,因為由我入場到散場,他們都喺度喁喁細語,兼且拖着手。
    其實,這類1 man show,最好一個人看,可以唔使俾人見到自己的反應!

    回覆刪除
  5. 我都有睇呀...又好笑, 又低死

    回覆刪除
  6. Oh! He did this show in Vancouver this year, and had a pretty good comment too!

    回覆刪除