2008年8月1日 星期五

Maison@上環 - 貫徹同group水準 (closed)

closed

Maison

地址 : 中環皇后大道中202號The Putman地下
電話 : 2545 1111
消費 : $180/head (ie total $365)
整體評價 : good

jul 12, 08,2人來食lunch,叫咗2個2 courses set lunch + 1個a la carte :

1) 友人嘅set
i) arugula & prawn salad
-菜新鮮,蝦亦唔細,不俗


ii) boneless chicken stuff w/mushroom + pine nuts..........
-本來有提子乾,但比我在order時走咗
-應該揀咗雞嘅脾呢d嫩渦位,所以1d都唔"鞋"
-煮得幾好因唔乾,有肉味,不過唔好expect喺中國雞所講嘅雞味,中間釀咗新鮮嘅菇,夠菇味
-後來問waiter喺咩雞,佢話喺美國雞

2) 我嗰set
i) pear & sweet corn soup
-充滿粟米嘅甜味
-湯面中間有1片薄的帶子,但估唔到有鮮甜味喎,good

ii) sachertorte
-喺奧地利嘅signature甜品
-佢就modify咗個外形成1個bun形
-不過中間保持住apricot jam,這個jam不太甜,亦唔會好"杰",幸好用叉按下切,仲會流動
-好濃的朱古力味,夠濕度,但友人麻麻因佢唔鍾意食dark chocolate,我當然好like啦~~~

3) pasta alla papa
-咬口就做得唔錯,但可惜無咩鹹味,最後話番比個waiter知
-waiter解釋最初我問過呢碟嘢有幾辣(因見menu寫有chili),所以可能-辣時,連埋1齊嘅鹹味都-埋,不過如果喺咁嘅話,大廚就粗心咗d喎


後記
1) 多謝友人請食飯因佢雙喜臨門,要慶祝吓............下餐my turn

2) 呢間餐廳嘅老闆同tribute, bricolage 62喺同1人,所以我1早就好有興趣嚟試埋呢間,而且之前見有人寫話佢哋難食,我就唔多信,因tribute同bricolage 62都整得唔差 

3) 服務好細心,問清楚你想點上菜,真喺啱晒我呢d麻煩友.........於是我要求沙律同湯可以1齊上,但主菜就要食完1個還1個上,因我哋全部都喺share,甜品當然要最後先上啦。waiter好穩陣,要上菜前都問吓我哋上得未 

4) weekend嘅lunch好寧靜因無嘜客,所以諗住同人吹吓水,聚吓舊都唔會有壓力,好relax


點樣去???
1)中區行人電梯.........皇后大道中路口落
 
 
 
 
2) 向永隆銀行方向前行
3) 見到滙豐銀行.........向前行

 
4) 向前行............經過地下公厠...........之後過埋馬路

 
 
5) 繼續向前行............近乎行到去荷里活華庭就喺

1 則留言: