2008年8月10日 星期日

多寶齋 (麗姐主理)@灣仔 - 小小齋店 (closed)

closed


地址 : 灣仔太源街45號
電話 : 2332 3985
消費 : $30/head (ie total $60)
整體評價 : good

jul 25, 08,約咗齋友嚟lunch,2人叫咗 :

1) 午餐(4餸) x 2
-每日都set好咗邊4個餸,無得揀
-嗰日喺粉絲節瓜+鮮茄素牛肉片+豆腐卜+灼菜心
-友人同我都喺揀咗紅糙飯
-我自己鍾意粉絲節瓜因都幾夠味,唔知佢用d咩煨佢,個灼菜心就真喺好健康,搵唔到滴油出嚟,個鮮茄素牛個汁就帶小小酸
-個賣就唔講得吸引,但勝在好住家飯feel

2) 涼茶(免費)
-材料有無花果,南北杏,白木耳,羅漢果,淮山同陳皮 


後記
1) 樓上setting

2) 今次唔覺意局咗友人請我食飯,事關我哋食完出嚟,我淨喺掛住影相,而友人又要趕返工,佢轉咗背我先記得未比番$$$$友人,不過唔緊要,下餐my turn

3) 如果唔喺友人帶,都唔會嚟,亦唔識得搵到隱蔽嘅樓上 

4) 全店採取自助形式,自己去斟涼茶,食飽之後,要將碗,碟,筷子分門別類放好


點樣去???
1) 坐mtr去灣仔站.............a3出口.........過前面嘅斑馬線


2) 轉右............向前行

3) 去到太源街街口...........轉入去

4) 向前不斷行

3 則留言:

  1. 有時間來參觀吓

    http://hk.myblog.yahoo.com/patrick-patpat

    回覆刪除
  2. 喂, 幾得意啊...

    回覆刪除
  3. Dear JJ,
    Do you work in WanChai? I guess so la as I think only WanChai OL will go to Tai Yuen Street to have lunch. :)
    Your blog is very informative, I'm glad to have chance to browse your recomendation!
    Add oil to present with us more your excellent experience!
    Cheers,
    Mic

    回覆刪除