2008年8月18日 星期一

get smart - 特務s嘜



aug 10, 08來看

在動作喜劇《特務S嘜》中,美國間諜情報局特控辦(control)的特派間諜maxwell smart(steve carell飾,即衰鬼上帝男主角),將會接受他間諜生涯中1項最危險,最重要的任務:搗破邪惡犯罪組織亂搞黨(kaos)企圖控制全世界的奸計。不過,這不巧也是他當間諜的第1項任務。

美國間諜情報局特控辦的總部受到偷襲,旗下特務的身份曝光,情報局長(alan arkin飾)不得不把1直夢想成為真正特務的分析員maxwell升職,讓他與他的偶像星級特務23(dwayne johnson飾,即scorpion king男主角)共事。maxwell被委派與另外唯1 1位身份沒有曝光的特務1起合作,她就是外表漂亮兼身手了得的特務99(anne hathaway飾,即穿prada的惡魔後生女主角)。

後記


故事唔喺好心思細密嗰種,全片亦唔會喺有深度,因為反正此片都喺以笑劇為主,有d似楊千嬅嘅師妹出更系列咁

有靚女同型男睇,又好幽默,搞笑,雖然無笑到你捧腹大笑嗰種,但睇完個人都開心番

4 則留言:

  1. 反正當年套電視劇都係以惡搞007為主,不過都唔差既 以及字幕真係譯得好差

    回覆刪除
  2. 呢套野我地好想睇架

    回覆刪除
  3. 係六十年代既時候係有既,絕對老過你同我

    回覆刪除
  4. haha i really liked this movie!
    it was hilarious!!

    回覆刪除