2008年8月3日 星期日

T.G.I. Friday's@尖沙咀 - 呢間都唔放過 (closed)


地址 : 尖沙咀彌敦道26號東企業廣場4-5樓
電話 : 2368 2800
消費 : $160/head (ie total $960)
整體評價 : fair


jul 14, 08,前後6食友來dinner,揀咗呢度主要攻其甜品,叫咗 : 

1) 拼盤 : buffalo wings, 炸mozzarella芝士, potato skin
-3樣嘢都喺1般,因雞翼皮都唔脆,d汁好似喺咁依煮吓,唔多入味,同我煮出嚟嘅貨色相若,所以裁定唔掂
-炸芝士我無試到因食友話炸得唔好味,所以無唯side quota
-個薯皮亦唔夠配料,漏晒個底出嚟



2)  費城漢堡
-餐牌寫著有蘑菇,洋蔥,蛋黃醬,包裡除了有那塊5成的漢堡扒外,食友眼睇就看不到還有其他材料。雖然叫咗5成,但同7-8成無嘜分別

3) BBQ Ribs
-個賣相1般,食友們都覺得乾咗d,無色澤
-佢哋覺得乾,但我嗰舊又唔喺太差,味道還可以,但食友們都彈個不停

4) oreo madness x 2
-張相己經喺double份量
-其實即喺雪糕3文治,不過用oreo碎壓實
-無咩特別

5) double chocolate fudgy brownie
-好多朱古力醬,brownie有2塊,面多1球雪糕
-個brownie雖未致好熱,但勝在好濃朱古力味,濕度亦夠

6) mocha mud pie
-都有特色,有咖啡雪糕,亦有花生味同朱古力味雪糕
-撒上些杏仁片
-幸好我"畢"嘅part喺有花生雪糕,所以覺得不錯

7) double chocolate fudgy brownie
-encore
-再+多1球雪糕,make it 2 2

8) 法式洋蔥湯
-另1食友終於到咗,所以叫咗1客
-我無試到,但食友話味道唔錯,只是賣相差d
-喺話食過最好味嘅洋蔥湯喺在西貢嘅anthony's catxx,我搵日都要去試吓先

9) 墨西哥辣味漢堡
-呢個我都無試到
-但其他食友1致話比我哋之前食嗰個好味

10) alfredo fectuccini
-試咗小小
-又真喺煮得唔錯喎,夠creamy
-點解遲嚟食友叫嗰d好味d ge???莫非隔離飯香????

11) friday sundae
-呢個lai晒嘢
-當日無晒caramel醬,但並非lai嘢原因,全部用朱古力fudge醬,咁就出事喇
-個chocolate fudge有好大陣"so"味,食友相信佢嘅醬唔新鮮,但又未致於變壞
-poor~~~



後記
1) 今次都喺1班人柴娃娃先嚟...........否則咪攪~~~~


點樣去???
1)mtr尖沙咀站...........e出口..........向前行


2) 之後左手面有條斑馬線.........過對面有舒適堡喺邊


3) 之後向左邊前行


4) 過咗有條小馬路後...........無幾耐嘅大廈就見到呢個水牌

沒有留言:

張貼留言