2008年8月22日 星期五

Applegreen@尖沙咀 - 又1次期望過高

moved

Applegreen

地址 : 尖沙咀河內道5-7號地下3號鋪
電話 : 2368 1263
website : www.applegreen.com.hk
消費 : $140/head (ie total $560)
整體評價 : marginally good

aug 15, 08,4人來late late dinner,叫咗 :

1) 白酒青口
-開頭食時都覺得d肉幾大隻,滑,無渣,同夠味,不過底下嗰d肉好似細隻d
-食食吓友人問我同la bons caxx,邊個好d,回想多次,我都喺投la bons caxx

2) 水牛雞翼
-覺得麻麻喺因為無特別,只不過將炸過嘅雞翼同溫和咗嘅辣汁煮埋
-感覺好似2個唔識嘅人局坐1枱對住食飯咁,2者毫無交流/互通
-不過個皮就的確炸得幾脆身

3) sesame orange chicken salad (1/2 portion)
-ok

4) carbonara
-全店嘅signature dish
-處理得個咬口度算唔錯,個汁亦夠creamy
-但唔知點解我就總覺得好似欠咗d嘢咁,但又講唔出,莫非喺唔夠鹹味/我太過期望呢

5) 烤腸platter
-友人之前食過嘅推介
-4條唔同味嘅腸,有雞肉,辣味,牛肉同疑似frankfurt脆皮腸,味道唔錯
-伴碟仲有燒過嘅蒜頭,baby spinach+大pat薯蓉
-最喜歡就喺薯蓉因好薯,足料,好綿,又夠creamy

6) creme brulee
-都幾唔錯因cut落去,都feel到個burnt sugar嗰層,雖然薄咗d
-底下蛋嘅部份都幾滑

7) applegreen crisp
-雖然用蘋果整嘅甜品我麻麻哋,但都不能要讚吓佢因面頭1粒粒嘅麵包pastry焗得好鬆,亦好有牛油味
-裡面嘅蘋果切粗粒,有肉桂味(唔太重手)


後記
1) 店內setting

2) 可能之前見食友都寫得佢唔錯,+上友人食過都大讚,故此我可能將期望set高咗,雖不難食,但只可以講踩住界話好食咁啦
    

點樣去???
1) 坐kcr尖東站..........n1出口比較近

2) 之後喺向左行 (反相中女子個方向)...............30步左近就到

6 則留言:

  1. 我都好喜歡周圍試新嘢....除咗碟雞翼之外,好似樣樣都OK喎!

    回覆刪除
  2. upload o左張大相比你,睇o下岩唔o岩使! http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/WjNkuhCBERrOg99NOlQ8UQ--_5/blog/20080821095341861.jpg.jpg?ib_____DL_xGlToe

    回覆刪除
  3. la bons d 青口得咩? 我就未食過,不過 la bons 既其他菜式嘛嘛喎!

    回覆刪除
  4. Deli Prince Club 美味少爷8/22/2008 5:46 下午

    you may have eaten too many tasty foods, most dishes to you become ordinary.

    回覆刪除
  5. 對於我來說,都唔錯

    回覆刪除
  6. 我都想試呢間,不過朋友試完后話不過不失。蘋果脆批失望因好乾亦無肉桂味,意粉好食因汁杰麵好AL DENTE. 沙律自由配搭夠新意,座位不多WALK IN 要久等。

    回覆刪除