2008年8月4日 星期一

heat@灣仔 - european thai西餐 (closed)

closed


地址 : 灣仔駱克道56號地下
電話 : 2528 0997
消費 : $75/head (ie total $150)
整體評價 : good

jul 18, 08來lunch,2人叫咗 :

1) 我嗰set
i) 前菜 : tuna, salmon dices w/wasabi sauce on green
-淨喺食到有3文魚粒,搵唔到吞拿魚,其他夾有番茄粒,青瓜粒,生菜絲,個dressing有好溫味嘅wasabi味
-不錯的1道前菜


ii) 主菜 : grilled snapper in thai sauce
-魚肉中等厚身,皮煎到好脆,肉嫩,唔乾,處理得不錯
-個汁帶有咖哩香味之餘,又有甜味,中和番
-好味道

iii) 飲品 : 熱檸水
-正常 

2) 友人set
i) 主菜 : tuna, salmon dices w/wasabi sauce on green
-意見如上 

ii) 主菜 : beef stroganoff
-試咗友人小小,個牛肉就好似乾硬咗d,個汁就幾惹味
-不過友人話,食食吓都幾鹹架
-唔甜,相信純用材料原味,無+糖

iii) 飲品 :
-友人話好得
-我坐旁邊都聞到勁香,我飲緊檸水時因聞到佢個咖啡香,我都好似飲緊咖啡咁


後記
1) 估唔到咁bar嘅格局,個水準都有番咁上下,而且lunch仲無+1添,可以再嚟

2) 其實菜式似european thai,因每味都有spicy/curry/herbs嘅踪影


點樣去???
1) mtr灣仔站.........c出口

2) 轉左

3) 不停向前行



5 則留言:

  1. 回應都係2 be posted later

    回覆刪除
  2. 除非妳可以講到我流口水!

    回覆刪除
  3. 我諗你下次最好有埋相, 如果不是都幾難俾人知道D野好唔好食lu...

    回覆刪除
  4. 有相睇既 blog 比冇既好十萬七千倍!

    回覆刪除
  5. 唔知佢講/寫既野可唔可以令到 Norton 流口水: http://beta.881903.com/Page/ZH-TW/audiocolumndetail.aspx?ItemId=52002

    回覆刪除