2008年8月8日 星期五

practice gathering

jul 20, 08因我要為考試預備吓,約咗友人a借個body比我實習,再約友人b借個場地,其他人就順便嚟攪吓大食會,嗰晚友人b就喺我哋嘅主廚,準備咗5個人嘅食物 :

1) 北海道帶子刺身
-好大粒,1盒($288)有25粒
-嗰晚只喺用咗8粒
-好鮮甜,肉質亦結實,只可惜溶雪時間長咗小小,所以無咗份冰涼嘅口感

2) 豉椒炒沙白
-好大隻
-但友人落辣椒重手咗,所以幾辣吓

3) 蒜蓉炒勝瓜
-雖然材料簡單,但好味

4) 蒜蓉蒸老虎蝦
-1共10隻(包括老闆娘送咗1隻細嘅比我哋)
-友人好有心機,蒸好之後,再贊熟油
-因為唔喺趁熱食,所以鮮味只喺有小小,但肉質就幾爽,個蝦頭都有膏添
-其實我好想食9節蝦,街市老闆話老虎蝦=9節蝦,我同友人就有d懷疑喇

5) 照燒汁魷魚
-用現成醬汁,不過大廚落多咗水,所以有變成湯嘅感覺
-後來友人話其實鮮魷魚可以用豉椒炒/灼熟亦可以

6) 薄煎牛扒
-淺嚐
-ok

7) 青紅蘿蔔豬骨湯
-主廚早1晚煲好,放入真空煲內"餚"
-好足料,所以好清甜,好清潤呢

8) 鵝肝配餅乾
-友人貢獻1罐名牌鵝肝罐頭
-不過唔見咗條key,迫住要用扁頭鉗拉開,友人更因此而割傷流血,真喺辛苦咗佢

9) 白酒
-友人從超市買來

10) 芒果布甸
-主廚之前1晚整好咗
-真喺勁足料,因佢話個秘訣喺唔用水,改用芒果汁
-因主廚喜歡食實d嘅質感,所以好"杰"身,如果整"希"小小,可能會帶出個滑嘟嘟嘅感覺呢

11) 皺皮瓜
-呢排瓜類當造,見到街市西瓜唔多靚,所以就食皺皮瓜啦


後記
1) 真的要多謝主人家,麻煩晒佢,又要佢之前1晚已經開始煮,之後仲要洗1大鑊。更要多謝友人a比我練習

2) 今餐每人~$100

10 則留言:

  1. Hi ! Nice to meet your blog !

    回覆刪除
  2. 嘩~好多野食呀><

    回覆刪除
  3. 憑你的經驗,還需訓集嗎

    回覆刪除
  4. 你不是已經perfect嗎?

    回覆刪除
  5. 減肥必讀心得 -3




    不吃早餐反而脂肪增加






    以攝取熱量相同為例,一天進食兩餐的人會比一天三餐的人容易肥,因為進食時間隔太長,身體就會發出饑餓訊息,當再度進食時,食物很容易轉化為脂肪儲存,所以無論如何早餐一定要食,建議一日三餐將份量略為減少,維持每日令身體勿超過卡路里吸收標準量。
    你真的下定決心要讓自己(健康地)減重嗎?
    請 填 下 這 一 份 問 卷
    >>>> 問卷 <<<<
    我們將有專人為你設計一個適合你的減重計畫。

    回覆刪除
  6. 約咗友人a借個body比我實習
    (真搞笑...)

    回覆刪除
  7. 蒜蓉蒸老虎蝦~~I like it very much... help ~~~...

    回覆刪除
  8. 友人更因此而割傷流血,真喺辛苦咗佢~~ 友人好偉大...

    回覆刪除
  9. $100抵都爛!

    回覆刪除
  10. $100抵都爛!X2

    回覆刪除