2008年8月27日 星期三

Starbucks Coffee@金鐘 - 蛋糕新發現


地址 : 金鐘金鐘道88號太古廣場131號舖
電話 : 2918 4762
消費 : $28/head
整體評價 : good 

nth visit
aug 19, 08行經starbucks,不如走入去睇睇都好喎............有新發現 : 

1) honey crunchy chiffon cake
-番屋企先將焦糖脆脆鋪上面,個脆脆又無想像中咁甜,而個白色薄cream唔多甜,蛋糕嗰part就好鬆軟同綿滑。上面硬脆,下面軟腍,質感對比強烈,不過可能我回家需時,所以脆脆即食應該可以乾爽d


後記
1) 店員好細心問過你想佢鋪埋脆脆,定我自己食時先+上去

2) 第1次食crunch cake,喺喺灣仔嘅spoil caxx


點樣去???
1)mtr金鐘站.........pp出口

8 則留言:

  1. 正~
    我係佐敦突破書店攪左個小型畫展, 有時間看看呀!! 詳情: http://hk.myblog.yahoo.com/handdrawing

    回覆刪除
  2. 咁好唔好食ar?我通常剩係飲coffee同食三文治, 好少食cake

    回覆刪除
  3. 係唔係間間starbuck都有呢個cake呀?

    回覆刪除
  4. 哈哈...我6月頭同朋友響starbucks飲野,個職員俾左2件我地試食,我覺得上面d脆脆太甜啦,所以俾晒d脆脆我朋友,反而個cake底就幾松軟,都唔錯!
    我朋友仲想問人攞多件添呀!

    回覆刪除
  5. 好特別的蛋糕!不知味道如何?不過看過你BLOG內的圖片,好羨慕你呢! 歡迎你來我的BLOG看看~~! http://hk.myblog.yahoo.com/jw!hg7uvWefBQTGtGt0sztARijG

    回覆刪除
  6. 係上個星期五, 我同我女朋友去左試喇 真係好好味呀...d脆脆我覺得幾好味...有焦糖唔係話好甜...蛋糕比我想像中軟...幾好幾好~~~!!!

    回覆刪除
  7. I am a part of an organization that hosts a prestigious trade show called Restaurant & Bar HK, catering to the needs of Food and Beverage management in HK, Macau, and Guangdong area. The exhibition is fast approaching in this September 9th at Wanchai HKCEC. It has top quality suppliers and a great variety of educational programs like the Chef Masterclass, Coffee Culture, Skyy Flair, etc.
    I would like to spread this information among the Yahoo blog community who are working in the F&B industry. Please visit www.restaurantandbarhk.com . Feel free to send me feedbacks. Thanks!

    回覆刪除