2008年8月31日 星期日

利強記北角雞蛋仔@灣仔 - 排隊雞蛋仔


地址 : 灣仔柯布連道2號地下
電話 : n/a
消費 : $11/底
整體評價 : marginally good

之前聽友人介紹,aug 30, 08,嚟買底試下 : 
1) 雞蛋仔
-我買嗰時只喺排咗2個人,買完就排多咗
-咁可以肯定1定喺熱貨,hahaha
-個皮小脆,可以好d,但雞蛋仔之間相連嘅蛋脆就夠脆喇
-裡面個心都軟,亦都有1 1/2滿,都算無欺場



後記
1) 製作工具

2) 記番友人前陣子同我講呢間舖時...................我即刻怪佢做咩唔早d講我知,累得友人連忙答知咗無耐...............諗起嗰時我都幾野蠻呢(好1個我的野蠻老友)


點樣去???
1)mtr灣仔站.........a3出口

2) 出嚟轉右望見到呢間銀行

3) 跟人流方向..............向前行,幾間舖位就到

14 則留言:

  1. 以前都好鍾意食北角果間雞蛋仔,真係好好味!

    回覆刪除
  2. 北角雞蛋仔在灣仔? 咁北角港運城既一間叫乜名? 係咪叫做灣仔雞蛋仔?

    回覆刪除
  3. 冤枉呀大人! 我呢 d 做細既點敢笑大人呀! 我只係笑呢 d 鋪頭想以亂視聽,魚目混豬o者! 哎呀,係珠至o岩! 又唔好誤會呀,我唔係話你係豬呀,大人……

    回覆刪除
  4. 我都唔知啊,我淨係去過電車路旁果間咋...呢間灣仔嘅,我都有食過,一樣好味!

    回覆刪除
  5. 你好啊 , 請你不要介意我這個路人甲睇你個 BOLG 啦 ! 你講果間鷄蛋仔我都有食過 , 真係幾好食 , 暫時我食過咁多間都係佢最好食 !

    回覆刪除
  6. 這裡的雞蛋仔也食過,覺得其質感大異當年;約二十年前的雞蛋仔,較現今的甜多少少,整個外圍脆得均勻及無乾硬感,內部全滿而軟綿,香味較濃。現今的脆得使人覺得硬,與當年的風味,差得遠

    回覆刪除
  7. 加連威老道個檔雞蛋仔都唔錯

    回覆刪除
  8. 個樣好好味啊...

    回覆刪除
  9. WOW... 買雞蛋仔要排隊,香港經濟好轉喇!!

    回覆刪除
  10. 再烘耐多少少可能仲香!

    回覆刪除
  11. hi... 我不是因為香港經濟唔好才離開到來伯利茲,所以香港經濟好番,我會為你們高興,而我就只有等我經濟好番先至返香港探大家啦!!

    回覆刪除
  12. hi JJ
    我係路過的, 星期五會返香港, 可能要講0的姨媽姑姐食飯, 唔知有冇好介紹30人到,最好又平又正, 大師請賜教...

    回覆刪除
  13. 北角得一間,在新光對面,同鋪賣勁辣魚蛋,都是那一間,不過我覺得以前由老細親自主理時好食好多同厚料D,雞蛋仔有質感D,總之好食好多啦

    回覆刪除
  14. 我覺得北角那間質數好d~但其實都比從前伯伯主理是差了~

    回覆刪除