2008年8月28日 星期四

北方餃子源@灣仔 - 要嚟食食


地址 : 灣仔皇后大道東259號地下
電話 : 2838 8486
消費 : $33/head
整體評價 : marginally impressed

因見到blog友sloppy joe嘅介紹, aug 21+24, 08嚟lunch,叫咗 :

1) 鮮肉白菜餃 ($28)
-每隻都幾大隻吓,皮唔算厚,但餡都算幾多
-個肉夠juicy,有肉味
-我當然伴住醋嚟食,佢個醋酸味溫和,說實在唔多夠酸,不過勝在無酸到搶喉嘅霸道

2) 山東手撕雞 $23
-肉唔"鞋",都算嫩
-但個調味無咩特出
- 可以

3) 京蔥羊肉餃+鮮肉翠玉瓜餃 $28
-雙拼,今次刻意走湯,店員好細心咁將湯另上
-羊肉餃都幾有羊味,絶對稱職,又唔乾
-翠玉瓜餃清清地,同羊肉餃喺1個好大嘅對比

4) 鮮肉白菜餃+鮮肉芹菜餃 $28
-再1雙拼
-因為友人未試過白菜餃,所以叫嚟比佢哋試吓,水準保持到
-芹菜餃1入口就比芹菜味搶咗,所以愛中國芹香嘅朋友,1定滿意 

5) 凍豆漿 $5
-又喺無熱嘅,正常


後記
1) 店內setting + menu (相片提供自blog友sloppy joe)
    

2) 同上次去灣仔嘅北京水x皇比,呢個好最少1皮,而且亦食得飽d 

3) lunch市,好多人 

4) 其實之後我同另1友人又去過,叫咗d小食好似伴青瓜,醉雞翼,中芹豆乾,只有中芹豆乾可以d,其他2味好普通。最終還是餃子相對出色好多


點樣去???
1) 坐mtr去灣仔站.............a3出口.........過前面嘅斑馬線

2) 轉右............向前行

3) 去到太源街街口...........轉入去

4) 向前不斷行.........皇后大道東

5) 去到starbuxxx個corner................轉左向前行

6) 去到呢個斑馬線...........過去對面

7) 轉左向前行............幾個舖位就到

19 則留言:

  1. 同灣仔碼頭的有冇關係呀

    回覆刪除
  2. 好味好味, 好想試翠肉瓜餃, 幾特別, 但係d羊肉餃唔so咩?

    回覆刪除
  3. 就快會拆的灣仔街市對面,不過未試,睇相似乎 OK ,下次經過入去試 thks

    回覆刪除
  4. 喂,你係咪屋企大把唔使做o架? 點解咁多時間 lunch time 周圍去食野o既?

    回覆刪除
  5. Sloppy Joe: 靜靜雞話你知, 佢唔係屋企大把, 係佢自己大把啫!!!

    回覆刪除
  6. 你響灣仔,唔知你有冇試過大王東街o既金源小館呢?我都幾like呢間!
    推介佢個山東雞,個汁同d蒜撈埋飯仲正!仲有個cold蟹都幾鮮甜!其他就一般炒小菜水準啦!
    不過地方就唔好expect good啦,有d地戍feel
    試吓啦!

    回覆刪除
  7. 有羊肉餃~我最鐘意
    你個指示路途好詳細, 不過我都係唔多明係邊~要再問下人先!

    回覆刪除
  8. 睇個樣好prof!

    回覆刪除
  9. jj:你做得咁明顯,話你細把都冇人信! Miss 車:一早知道啦,到今時今日至踢爆佢咁話o者!

    回覆刪除
  10. 新開左沒耐架 ?? 點解好似唔為意有呢間野既 ?? 我好耐沒去灣仔

    回覆刪除
  11. 哦,阿蔡-san 都介紹過,仲閙到人飛起tim..... 搞到我成日經過都無試。 梗係人地無當他VIPo甘款待啦!

    回覆刪除
  12. 阿蔡-san話人地D野唔掂lor,唔好吃,(o甘)上下lor......

    回覆刪除
  13. 100% agreed!! 連我老豆都話,蔡san去過果D,我地可以 scope out,唔洗去!! 哈哈!!

    回覆刪除
  14. 不知你試過堅道果間“京香餃“未??因為近我都會去,主打各纇餃子,都不錯的!還有手打拉面,幾彈牙gar!!

    回覆刪除
  15. 佢一份好似有好多隻wor, 唔知可唔可以撈亂叫幾款呢?

    回覆刪除
  16. 無人性灣仔"餃子源"
    上星期五在灣仔"餃子源"食lunch, 有個女仕在櫃等外賣時突然暈倒, 成個人躂落地。正常情況下梗係扶起佢, 等佢休息先。點知個老闆好快o甘話可以退返錢比佢和另外的朋友, 仲好大聲講住粗口叫人扶佢離開舖頭, 又四圍叫d客打999, 自己又唔打(可能怕麻煩)! 但個女士一d都行唔到, o禁在場有個救護員幫緊佢。 突然間有個肥胖細眼(可能是老闆娘)的人, 手指著暈倒的女仕, 夾著北京和廣東話大聲的咆哮, 叫個女仕快d走, 唔好阻住做生意。天呀! 係咪人o黎o家! 仲暈緊點走呀!跟著我們 都唔想食,埋單走。而個救護員亦向老闆話以後唔會幫襯, 想不到老闆竟然答"我唔洗你幫襯". 當我回程時, 見到暈倒的女士o左起隔離的舖頭被救護員救緊。 大家都知道為什麼啦會去左隔離舖啦! 各位,既然老闆o禁大口氣, 我o地以後都唔好幫襯 "餃子源" !!!!並傳開此訊息給你認識的人!!!謝謝

    回覆刪除
  17. 今晚去左呢到食晚餐,食完之後口渴到而家,飲幾多水到止唔到渴,死未!

    回覆刪除