2008年8月6日 星期三

香港大學校友會@中環 - 過份期望

香港大學校友會

地址 : 中環德己立街12 號業豐大廈101室
電話 : 2522 7968
消費 : $180/head (ie total $1,095)
整體評價 : fair

jul 19, 08, 6人來晚飯,叫咗 :

1) 杏汁豬肺湯
-例1/2份量因例牌只serve到4人
-內有豬肺,紹菜,紅棗,個湯都小"杰"身,足料,但入口都始終有杏仁嘅幼粒份子,鹹度夠,但自然嘅甜味飲唔到

2) 鳳尾蝦多士(訂)
-6隻
-麵包真喺好脆口,又熱,又唔油,隻蝦size都唔細,夠爽,交到功課,1致話正
-佢哋本來想encore,但喺我個強政勵治下,緊喺無得叫啦因都未食埋其他d嘢

3) 翡翠生魚卷
-翡翠又=西芹
-魚卷內有1條雲腿片
-合格

4) 咕嚕肉
-個皮挺身,肉又夠鬆,友人話1定喺即叫即整,無預先做定,處理得好好
-裡面有子薑,友人讚不絕口因好爽身
-不過個人嫌個汁嘅甜味假咗小小,另1友人懷疑佢哋+咗話梅入內

5) 蒜蓉唐生菜
-正常

6) 米粉 x 1+白飯 x 4

7) 古法鹹焗雞(訂)
-有煙燻味,雞肉嫩滑,但無雞味
-而且個鹹度亦不足
-不過包埋嘅雞什,反而呢個就唔錯喎
-今次失策咗,因訂時唔記得問吓幾$$$$$,蝕"張"

8) 合桃糊
-1窩
-生磨,但當晚好多客,佢話做唔切,所以我哋足足等咗有40分鐘先有得食(最後要等到好唔耐煩,同佢講5分鐘內出唔到,就cancel兼埋單)
-滑就好滑,但甜度對我嚟講就嫌唔夠,友人們話淡淡哋ok,雖唔喺好合桃味,但好在唔會有炒到燶晒嘅味
 

後記
1) 今次好明顯喺我請客,所以可以唔比佢哋亂叫嘢同唔問清楚$$$$而大叫蠢咗............

2) 店內setting與餐具
    
 3) 整體味道比我預期中差,又或者我期望太高,還是覺得上面嘅寧波同xx好味d。再+上見到講明用味精,心理上又扣多d分

4) 出去埋單時聽到侍應要求訂枱者喺會員先食得,好在我訂位時唔喺佢聽電話啫


點樣去???
1) 坐mtr中環站d2出口.............轉右

2) 去到戲院呢個街口..............轉左

 
3) 過咗對面馬路..........向右行


4) 去到德己立街................轉上

5) 大廈入口

6 則留言:

  1. 今次又係假像?

    回覆刪除
  2. 我要睇相呀

    回覆刪除
  3. Deli Prince Club 美味少爷8/06/2008 11:28 下午

    foods in hkuaa are very delicious , because of extra (large) amount of msg. their cooking skill is appreciated anyway.

    回覆刪除
  4. back to business! yeah! 我又唔覺得比寧波差好多,菜式都唔同。 不過呢間野 d 菜細碟,價錢相對貴好多,請朋友食飯就唔多化算! 咦! 我都冇留意到佢話會用味精,真係咁坦白?

    回覆刪除
  5. 都看過報導, 他們的杏汁豬肺湯應該不錯.

    回覆刪除
  6. 係唔係有元蹄 同 黃金蝦 果間呢

    回覆刪除