2008年8月24日 星期日

素食gathering

aug 17, 08,1班人去咗友人屋企gathering,主廚整咗好多嘢比我哋食(上堂教嘅),基本上都喺齋,除咗隻雞之外 : 

1) 薑汁撞奶
-其實最後整咗成10碗,不過要分幾次完成,我好心急,第1round出嚟,我就即刻影
-嘩,我嗰碗,入口好滑,薑味適中,又夠奶味,掂
-其實咁多碗當中,有2碗唔多"鯨"得埋(主因懷疑喺d奶溫度過高),需要用飲嘅方法食咗佢。友人話用高鈣低脂奶會易成功d

2) 香蕉高力豆沙
-全程直擊製造過程
先1份份預備好個餡

另外再準備1煲花生油(因會香d)
另1邊廂,用咗6隻蛋白

用發蛋器,打到挺身,倒轉都唔會跌落嚟
篩幾湯羮豆粉落已發起嘅蛋白度

用雪糕器"匹"起,中間+埋個餡,成球形
放落油度炸,要不停轉動個ball ball

+埋白砂糖, 禮成

-味道同質感都ok,只喺索油多咗d 

3) 素菜餃
先將材料切粒,有紅蘿蔔,金菇,冬菇,白菜,素肉............

呢個我就有份幫手包喇
成品

-學北方食法,我無+湯
-皮滑,餡多,以食原味為主,味比較清d
-但都好味 

4) 涼拌大豆芽
-呢個好易整
-淥熟之後,+麻油雪凍便可

5) 焗燒雞 x 2
-友人話用焗爐燒咗都有成個鐘,雞內膽stuff咗薑蔥粒
-入口估唔到咁滑,就算連胸位都喺咁滑先難得
-當我同友人講隻翼位比較乾咗d,先發揭原來喺2隻嚟,我真喺1開始時唔知,仲諗無la la做咩1隻雞攪上下"莊"呢???
-佢話平時佢個賓賓,因為久經訓練,燒1隻,時間無咁長,仲滑,呢次唔算出色
-嘩,咁平時個味道咪驚為天人

6) 炒飯
-有翠玉瓜,菇同素肉,+豉油炒,用上糙米,所以好健康
-難得咁少料,但友人炒得味道豐富,有小小豆嘅鮮味

7) 鮮雜果蒟蒻
-唔太甜,酸酸哋,+上用咗新鮮嘅木瓜粒,西瓜粒同芒果粒
-因喺蒟蒻關係,所以質地煙煙韌韌,好正呀


友人寵物
1) 非洲龜 - 歡歡+喜喜
-佢都幾大食架,不過好在喺食素嘅
-其他友人以前嚟過,不約而同咁話佢哋大咗好多
-間唔中要晒吓紫外燈

2) 洛威拿+唐種混犬 - 樂樂
-友人喺佢bb時買入,但sorry用純洛威拿犬$$$$$$$$,因嗰時好洛威拿樣
-當日真喺好熱,所以樂樂都唔願出去自己屋企
-佢真喺好乖


後記
1) 真的要多謝主人家,"滕"出"滕"入咁煮咗咁多嘢比我哋食

沒有留言:

張貼留言