2008年5月26日 星期一

九記牛腩@soho - 友人長期捧場


地址 : 中環歌賦街21號地下
電話 : 2850 5967
消費 : $71/head (ie total $213)
整體評價 : impressed

may 20, 08,3人來dinner,叫咗 :

1) 上湯爽腩
-連住筋嘅部份多d
-但好在入口唔覺得油膩
-肉質嫩中又夠結實,又夠味因個湯底喺濃味d(同天后嘅華x比),無牛臊味

2) 上湯牛腩
-雖然無嘜跟筋,但1d都唔"鞋"/"un"
-大致意見如上

3) 咖喱牛腩伊麵
-咖喱味已經蓋晒所有牛嘅味,3個之中最普通
-伊麵ok,但個人還是喜歡天后華x多d

4) 生菜
-正常

5) 淨河粉 x 3
-滑
-友人話原來這店還有米粉供應,但有個條件,就喺要先賣晒河粉先會賣米粉。所以通常晚市都會無晒河粉。因為嗰日喺落雨天,所以先咁好彩
-見友人第1時間叫,當然跟啦,我哋各自都食咗1碗 

6) 淨伊麵 x 3
-我食咗1/2碗啫 

7) 淨粗麵 


後記
1) 今次好開心同呢2位友人嚟,因可以試晒要食嘅嘢。其中1個仲喺九記專家因佢由細細個食到大,跟住佢喺大排檔舖位(同勝香x同1位置)去到入舖。所以講咗好多九記以前同宜家生意模式同演進比我聽

2) 其實友人們之前都勁講九記喺比我平常食嘅清湯腩類濃味同好油。可能做咗最壞嘅心理準備-預咗好似雞湯嘅雞油密度高咁,現在上枱後,見個油量水溶性高,無想像中咁油,所以我絶對接受得到。但友人見我讚咗九記幾次掂,就話好少女仔鍾意食因每次佢帶d女仔朋友嚟食,都無人鍾意食..............我都唔知喺咪應該開心好 

3) 當晚我哋食完,仲可以吹吓水,因為落雨無客等位。2位友人話平時根本無可能食完仲可以坐咁耐


點樣去???
1) 先上中區行人天橋............擺花街樓梯落

2) 去到地面轉右........見到蘭芳園,唔知點解嗰日咁多人排隊,唔洗咩........向前行

3) 見到街市........繼續向前行

4) 見到垃圾站...................

5) 去到路口........過馬路去對面,但要小心睇車

6) 之後向右手邊行落斜路.........見到牛記呢個街口..........轉左入去

7) 向前直行.........中段就喺

5 則留言:

  1. 好想食, 的牛腩帶的肥好正。

    回覆刪除
  2. 九記D淨爽好正,尤其係D牛湯,好重牛味但略帶鹹,但正如你個FD所講,好油。

    回覆刪除
  3. 雖然貴點, 但值得一試...

    回覆刪除
  4. 你都講得幾吸引,還有引導照片指路,你很為自由行的人設想,如果有英文說明,錦外國的自由行都找到啦,還有'' 友人''是"" = 有人 "" 嗎?

    回覆刪除
  5. 無意中上來見到這個blog,閣下真係寫得好好啊,又夠詳細,重教埋我地點去,睇返我自已寫的就相形見絀啦。小弟一得閒就會去九記,不過最近又加了價啦,重有多了牛肉,下次試完等我寫下先!

    回覆刪除