2008年5月4日 星期日

七十一肥仔腸粉魚蛋@元朗 - 企街風味 (closed)

地址 : 元朗教育路25號A
電話 : tbc
營業時間 : 3.00pm - 3.00am
消費 : $10/head
整體評價 : fair與good之間

見有食家話元朗有檔幾掂嘅腸粉舖,即刻喺apr 21, 08來,叫咗 :

1) 腸粉($5)+魚蛋($5)
-腸粉有4條,魚蛋有1串
-腸粉好滑,真喺有質素,個醬要咗甜醬+豉油+花生(走咗芝麻),但就覺得油咗少少,甜醬食落無封喉感覺,都值得再嚟食
-個魚蛋就唔喺漲到好大粒嗰種,皮小硬,入口唔喺成口粉,個人覺得ok啦


後記
1) 間舖頭1定無咩境,無位坐,我都喺企喺街邊"tuk"吓"tuk"吓..........好耐都未試過咁樣企住食嘢。不過我見佢有摺枱,所以再夜d,相信會變成街邊大排檔feel

2) 亞哥問我要咩醬,唔知點解當時個腦好似stuck咗咁,轉唔到,好本能反應問番佢"咁,有咩醬呀?"亞哥講完嘜醬物醬後,我就醒水喇,hahaha。亞哥可能覺得我似啱啱落嚟

3) 亞哥個態度都幾好,起碼我問埋d咁stupid嘅問題,佢仲好好語氣答番我

4) 但要留意吓佢個開放時間,唔好諗住1早嚟食早餐/light lunch,因佢仲未開
 

點樣去???
1a) 坐巴士(例如264m, 269d, 869,968.......等).........如果有站嘅話............在康樂路街落車..........否則先喺大棠路落..............行到去滙豐同中銀銀行中間嘅路口轉入去
 
1b) 坐lrt就康樂路站落

 
2) 向紅van方向裡面行

3) 見到惠康呢個路口.........過馬路..............轉右

4) 向前行


5) 過馬路去對面...........轉右.........轉彎位有綠色頂篷

12 則留言:

  1. 食物唔講,剩睇第一幅相既肥仔就知呢間鋪名不乎實,因為佢一 d 都唔肥! 再講食物,油淋淋,我食左就實變肥仔! 有冇食過旺角既大隻佬雲吞麵,聽聞個個都係大隻佬,呢 d 先叫名乎其實!

    回覆刪除
  2. 長長地嘅腸粉,雪雪聲食落去,應該都幾有口感!

    回覆刪除
  3. 都唔知你講乜? 乜野黑底白底呀? 我剩係知乜野係炒底同加底 公仔? 你話公仔麵呀? 梗係出前一丁好食 d 啦… 重使講? 呢間呀! http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=1904

    回覆刪除
  4. 有冇聽過 大隻佬煮麵,水準相當掂 呀? o拿,比埋相你睇啦: http://www.3park.net/forum/viewthread.php?tid=93616&extra=page%3D1 講明先,我冇佢地咁大隻,下次你見到我響樹食麵,千祈唔好報警話我有公仔麵響身,又話我個袋裡面有公仔點心! 記著:我食出前一丁及灣仔碼頭,okay?

    回覆刪除
  5. 好似好好味呀...

    回覆刪除
  6. 哎呀, 我住附近咋, 從來都唔知有間咁既好野

    回覆刪除
  7. 我老公同我講, 原來佢幼稚園讀時已經有食呢間野haha

    回覆刪除
  8. 我老公得十幾歲咋
    佢話呢間野之前唔係呢個位, 一講食就突然覺得好肚餓, 聽日要去試下

    回覆刪除
  9. 哎, 被你識穿左......

    回覆刪除
  10. 哩間野,佢舊時係附近7-11門口推車仔,所以唔係成日開檔,我地個時去B仔,必要去望下佢有無開檔。
    當時佢話比我地知,好食原因係"用豬油"羅

    回覆刪除
  11. 我食過深水埗嘅合益泰, 大圍嘅坤記, 佢哋幾出名, 都唔及七十一腸仔...因為醬料...

    回覆刪除