2008年5月12日 星期一

Cafe de Paris@soho - 清新自然

Cafe de Paris

地址 : 中環伊利近街23號
電話 : 2810 0771
消費 : $155/head (ie total $310)
整體評價 : good

may 10, 08, 2人來食lunch,叫咗 :

1) 麵包籃 (免費)
-上枱時仲好熱,外脆內軟

2) 頭盤 : 湯
-豆湯
-creamy,小thick,內有蔬菜粒,味道清新自然

3) 頭盤 : salad
-火腿下就喺green salad,有baby spinach,zucchini,黃瓜,豆條,車厘茄同生紫洋蔥
-全部食材好新鮮,而且紫洋蔥帶有溫和嘅辛辣味
-最比到新鮮感喺個dressing,喺杰身嘅黑醋汁,全個喺冷盤

4) 主菜 : chicken leg confit w/asparagus, matzuki & thyme glaze
-個雞腿煮到好腍, 好易起到條骨出嚟
-個皮帶幾分脆,挺身,味道溫和,肉又腍又嫩
-墊底有露筍條,菇仔同薯蓉

5) 主菜 : pan seared halibut w/new potato
-個魚無煎老到,外微挺身,魚肉仲好juicy,帶d天然魚油,調味恰到好處,但略嫌鮮味中等
-因剛剛抱恙,未完全病好,食力打咗折扣,食唔晒,絶對唔喺煮得唔好食

6) drink : 熱檸蜜 x 2
 

後記
1) 店內setting


2) 因為嗰日狀態麻麻,所以食唔落甜品。其實有人話該店個服務唔好,其實無嘜問題,尤其有個中國藉男店員,好主動sell我哋佢哋好出色嘅蘋果tart之類。知我哋唔叫,都好識趣咁打完場行開


點樣去???
1) 中區行人電梯................去到伊利近街

2) 轉右.............行到街尾就喺

6 則留言:

  1. 法國大餐得舊魚?唔錯唔錯!

    回覆刪除
  2. 有人堅持o向我d blog 友度有男扮女, 我搵勻妳最大嫌疑! 不過我同佢講,咁就o岩哂我口味!

    回覆刪除
  3. 如果好食,咁多舊魚有著數喎!

    回覆刪除
  4. 無呀!係私人回應提起呀佢,不過佢都無話係邊個,其實我諗佢先至係!

    回覆刪除
  5. i tried this one too, the quality is very high. it's a shame you didn't try the dessert, it was very good too! compare to the lunch you had, the main course i had last time was more delicated, but the portion is even smaller than yours.

    回覆刪除
  6. Deli Prince Club 美味少爷5/13/2008 7:05 上午

    your description of chicken leg confit is mouth-watering.

    回覆刪除