2008年5月31日 星期六

南丫島深灣除草 - 2

may 25, 08參加咗濕地攪嘅深灣清潔大行動,沿途見到好多好豐盛,好靚嘅花草動物............所以影落嚟
椿象幼蟲

條蝴蝶幼蟲幾肥,差d睇佢唔到~~
蟬蛻

海牽牛
茅蒿草
白?蔓荊
吊裙草
玉葉金花
龍眼雞
毛蟲........老義話好毒
估唔到狗子沖身仲貴過人~~

6 則留言:

  1. 我報唔到名做呢個服務,有D遺憾,好在可以睇你個 Blog,冇得去都有得睇,多謝晒!
    好欣賞你有這麼好的心機,將自己的所見、所聞、所吃都井井有條地跟大家分享! 努力! 我會係常客。
    PS 昨晚6:00在中環搵食,突然想起「寧波同鄉會」,打電話上去問有冇位,點知佢話VERY FULL,我地去的話都要早D安排啦!
    濕地ELAINE (以後會用簡稱: EH)

    回覆刪除
  2. 嘩,真係好多野影喎,我今日都影到蟬蛻。

    回覆刪除
  3. Deli Prince Club 美味少爷6/01/2008 8:11 上午

    i admire your photos. but it is really ridiculous at the end.

    回覆刪除
  4. Deli Prince Club 美味少爷6/01/2008 8:13 上午

    you have put effort in taking those photos . i am afraid the insects may be poisonous.

    回覆刪除

  5. 嘩,成條熱狗腸咁大!

    回覆刪除

  6. 〝椿象幼蟲〞,椿象就是「臭屁辣」嗎?

    回覆刪除