2008年5月11日 星期日

沙巴/day 3 - may 02, 08 (part 1)

day 3行程

今天早餐試另外1間,雖然細d,選擇無咁多,但味道好d,尤其喺煎蛋嗰part。今天活動好游閒,正式活動喺下晝先開始,成個上晝都喺自己時間

呢d喺d蟹挖出嚟嘅沙圓球
好大嘅戶外國際象棋
酒店1共有2個不規則嘅游泳池
有人玩風帆
d水真喺好清,今日浪唔大,游得好舒服,只喺海底全部沙,無嘜嘢睇。唔游嗰時,我就坐喺水度唔郁,可能喺咁,有條魚仔游埋離,"啄"咗我1吓,我就縮1縮,佢亦受驚即刻游開咗.............我哋2個都嚇親添

呢個玩得咁叻嘅,喺我哋嘅團友,事關佢喺香港都已經識得玩,所以教練遇arm佢真喺可以take a break

講開亞教練(喺水度,背住鏡頭嗰個),以沙巴人嚟講佢算好靚仔,不過喺矮咗少少............之但喺佢個體形fit得好緊要
蘑菇点点 装可爱
.............6舊腹肌,佢唔屬於大隻型............我忍唔住同佢影咗1張相.............我自己都覺得同佢幾襯架
蘑菇点点 色 眼冒红心
.................

沒有留言:

張貼留言