2008年5月27日 星期二

金輝海鮮菜館@西貢 - 特別+料


地址 : 西貢海傍街35-39地下
電話 : 2792 1398
消費 : $200/head (ie total $2,000)
整體評價 : good 

may 23, 08,10人嚟,其中1人同老細有深厚交情,由佢發板,叫咗 :

1) 海膽 x 2
-從養殖場攞上嚟
-1心諗住下面喺冰鎮住佢,點知下面全是大大瓣嘅海膽,仲要2碟都喺咁
-size好大(因為友人關係,所以揀晒d大嘅比我哋),又厚身,而且仲肯定1碟開咗好多好多隻先有咁嘅堆頭
-味道雖未至於喺日本食嘅咁甜,但呢種甜淡d,溫和d,勝在1d"劫"味都食唔到,證明好新鮮
-掂

2) 赤米蝦
-屬海蝦,細細隻,個殼硬d
-但個鮮味度足,清甜,肉嫩,新鮮
-有1友人仲教我哋分公定乸,喺個腳嗰邊,如果個頭對落見有對小鉗,就喺公喇

3) 海鮮湯
-內裡有魚肚,龍眼肉,杞子,淮山,瘦肉,鮑魚,黨參,薑片.....
-好清淡,同原味,略嫌淡咗少少,要+番d鹽,咁可能仲會幫到增+個鮮味添
-但原來用瓦煲炭火嚟煲,都有成20多小碗

4) 芝士龍蝦
-個龍蝦啖啖肉,鮮甜
-不過芝士味唔重,可能唔想搶咗龍蝦呢個主角
-伊麵唔夠彈性同咬口,呢個小節普通水平


5) 豉汁蒸帶子


6) 蒜蓉粉絲蒸瑤柱
-呢個好鮮好鮮,好正,忍唔住好快手就食多隻
-原來佢個外殼好似蠔咁

7) 紅燒鮮海參
-第1次食鮮海參,大家都問唔喺淨喺食乾貨嚟架咩
-食落個口感同乾貨發咗嘅1樣,都有口感
-但略嫌煨得未夠火喉,無嘜味

8) 清蒸鮑魚
-肉質好嫩,1d都唔"un",証明料同時間掌握足得好準
-即刻連食2隻
-友人唔教唔知,原來要"meet"咗個鮑魚口先好食,見下小圖有條肉引嘅物體,連住黑色軟物,呢part就喺個口

9) 酥炸珍珠蚌
-ok

10) 清蒸芝麻斑 x 2
-因為要食到嫩滑感,所以唔會食大條,而變成2條中細size嘅
-肉好滑,對魚普通嘅我都密密食

11) 椒鹽瀨尿蝦
-月份關係(唔當造),所以size唔夠粗
-但肉質鮮甜,肉juicy,滑,不過唔喺爽彈feel嗰隻

12) 海膽炒飯
-炒飯個手藝就好得因好乾身,明顯保持到獨立1粒粒
-不過食到尾段,好飽,只能淡嚐,但海膽攪到咁細粒,食咗都唔多覺
-唔知+d菜心莖粒同帶子粒,會唔會帶多d鮮味同口感呢???

13) 生果

14) 鮑魚糖水
-其實個base喺清保涼,但+咗小量鮑魚片(好罕有嘅做法),但我無咁好彩食唔到,所以對我嚟講,只喺1碗清保涼。所以建議起碼要比到每人1片先名之有實
-但勝在好清甜同夠火爐,好順喉,原來又喺用炭火瓦煲煲嘅,所以飲咗2碗


 
後記
1) 今次喺第1次同呢班友人飯局,純粹喺因為知道其1人同老細熟絡,所以為食嘅我哋即刻夾日子兼挾持呢位友人1齊食,用佢真人嘜頭肯定食到好嘢同特別嘢

2) 好明顯份量(要打包2大1小盒走),材料質素同價$$$$1定喺友情價兼賣大包,所以各位跟住我呢個menu去叫都未必有同1樣嘅結果。我哋都問友人$200/人喺咪真喺夠架~~~ 

3) 我哋1路食1路講,唔嚟得嘅友人真喺走寶,同飲恨,有識途老馬帶路,就真喺要嚟食。我哋又打算組隊去別的食肆試,個攪手當然喺我啦~~~~

4) 今次飯局食得好愉快,其中有d人真喺臥虎藏龍,好嘢,好嘢~~~
 
 
點樣去???
1) mtr彩虹站.....c2出口

2) 左手邊望後就會見到van仔站 

3) 總站落車............向海傍方向行

4) 轉右手面1堆嘅海鮮檔進發..............直入 

5) 見到大牌匾............再直入 

7 則留言:

  1. 妳唔講我都唔知食鮑魚要咁喎,通常梗係擒擒青,慌死無得食啦,仲邊有時間去研究呀!
    海膽到依家都未試過,就驚會有醒味? 所以次次我都係食三文魚!

    回覆刪除

  2. 諗起舊時成日夜麻麻專登去鳳凰新村果間唔知叫乜食芝士焗龍蝦,正呀!

    回覆刪除
  3. 請教食家,o向blog 友度見到佢地燒帶子,嘩,有大半隻手板咁大呀,乜帶子黎咖,咁誇張!

    回覆刪除
  4. d 海膽真係壯觀! 不過唔係 frend 底,相信都好難有咁既份量!

    回覆刪除
  5. 10人嚟,其中1人同老細有深厚交情
    (妳用詞好搞笑啊... 好cute啊, I like it... )
    睇到我流口水啊, 點算呀...???

    回覆刪除
  6. 講得對呀... 呢個post真係令我好想有食椒鹽瀨尿蝦的衝動...
    謝謝妳的post... 認識妳後, 令我知道更多好去處啊... 我已約了
    朋友下月吃妳介紹個間中環寧波菜啦... share with u later... thanks again...

    回覆刪除
  7. 好的, 不過我都係跟妳推薦的菜色啊... 呵呵...
    人生無常, 開心與朋友親人吃吃是很好的...

    回覆刪除