2008年5月12日 星期一

沙巴/day 5 - may 04, 08

day 5行程 (last day)

今日全日去指定購物店.............先去傳統食品+用品手信店
試飲咗1小杯,都幾好飲,但買咗番嚟煲,就要+1大堆材料先會好飲,懶惰嘅我又點會咁玩自己呢.....................不過我就買咗2套salong(因唔比我淨喺買條裙),舊嗰條喺時候要退役啦

之後就去咗朱古力公司
真實嘅可可豆
飛機午餐
喺沙巴買咗2盒雪條番嚟,每盒12條,有雜味裝(7種味)/單味裝,我就買咗芋頭同粟米味.............味道1般,1個月後仲見到有咁多淨就知啦


後記
1) 今個trip真喺跟團以嚟最relax同多私人時間..............比到我慢慢hea,所以今次可以好游閒咁玩吓酒店內嘅設施,好似gym,pool side lounge,打乒乓波,沙灘游吓水,1d都唔急,都無晨咁早嗰d morning call,so relax,幾爽呀~~~~今次亦第1次玩咗激流,都喺好開心嘅體驗

2) 其實我深信沙巴1定有好靚嘅浮潛位置,只不過跟團,佢唔會同你去,唯有下次自由人嘅時候搵過啦~~~

4 則留言:

  1. 我用左幾粒鐘
    一次睇哂你個blog,好鬼正!
    我都好鍾意食,玩,旅行,影相!訂閱你個blog先!

    回覆刪除
  2. 我 8 月中同好朋友都去左沙巴,自由行,都係住 nexus resort。但你是跟團,邊間社呀?好難揾到四晚都是住同一間 hotel 既團個喎!

    回覆刪除
  3. 啊原來是 x 晨,thank you for your reply !係呀,自由人好 free 呀!基本上全程都在 hotel 同 海灘度 hea 囉, 喂下魚仔、衝下浪、做 body massage,個 package 送 60 分鐘 natural walk 同1個 dinner buffet 添,由於正直 summer holiday,package 共HK$6,500 大元,雖然貴但玩得開心嘛!

    回覆刪除
  4. natural walk 是生態自然行,係 hotel 裡面 sport activity 負責既活動,有個大馬仔做 guide ,帶我地在 hotel 附近的樹林裡面見色下咁囉,聽下馬留聲 ,其實冇咩特別,嘻,不過比我地見到條蛇仔都算系不旺此行囉 !如果參加 package 同揀 nexus resort hotel 都會送呢個 60 分鐘 natural walk !

    回覆刪除