2008年5月18日 星期日

屏山文物徑+下白泥

may 12, 08本來動議去雷公田村行吓同食吓嘢。但我出發前先記得打個電話check吓間食肆,點知聽到預設留言話公眾假期唔開,唯有變節去屏山文物徑+下白泥睇日落啦

因為我又遲到,所以友人們喺勝利牛x食碗麵,之後我就帶咗佢哋去買茶果。只要坐西鐵去天水圍站落車..............聚星樓出口
上璋圍


古井
古廟

鄧氏祠堂
旁邊小小貓

書院

屏山鄧氏文物館

之後我哋喺屏山附近坐白牌van仔去下白泥
村公所

菜田-莧菜
木瓜樹


日落
........1般啫

9 則留言:

  1. 你住邊架? 成日見你係呢元朗附近出沒既
    你的相影得真係好靚, 係用乜野相機? 我正要買相機。

    回覆刪除
  2. 等我遲d上去欣賞下先。 但我係諗住買的方便擕帶既, 到時個blog都可以多d相豐富的,好似你個咁。

    回覆刪除
  3. 又好健康喎

    回覆刪除
  4. 喂,做乜拉我落水,我都只係用 ixus 800,水皮過你好多!

    回覆刪除
  5. o靚妹,咪玩野喎! 等我去完 tw 之後 先至找你悔氣!

    回覆刪除
  6. 因乜冇提榕樹屋呢?
    另外嗰棵明明係木瓜〝樹〞,邊處見有木瓜呢?

    回覆刪除
  7. 死火!記錯!榕樹屋應該係喺錦田至真……

    回覆刪除
  8. 我都好想入去影下相。

    回覆刪除
  9. 咁o既日落都算一般?

    回覆刪除