2008年5月15日 星期四

Fine Foods@尖沙咀 - 罕有嘅聖安娜蛋糕

Fine Foods

地址 : 尖沙咀麼地道69號帝苑酒店地下
電話 : 2733 2045
消費 : 請見下文
整體評價 : impressed


1st visit
may 10, 08, 叫咗 :

1) st honore (訂) $290
-1lb
-趁住母親節,有d私心咁鎖定咗2間餅店嘅蛋糕(1喺呢個,另1個喺綠茶chiffon)母親話要多cream,唔理咁多,就當佢揀咗呢個啦
-賣相好靚,有我最鍾意嘅puff,好多cream,我期待咗呢個法式聖安娜蛋糕已經好多年了,今次如願,我既開心又興奮
-cut落去最底個酥底層度,憑住裂開個聲音,清脆脷落,絶無拖泥帶水,拉拉扯扯咁,好瀟灑,令我更期待

-以下個解構圖見到最中央喺朱古力cream/mousse,原來有酒味架,ho ho ho,又滑,有朱古力味,又唔多甜,外1層喺類似vanilla cream/mousse,都好喺滑,最外圍喺個蘸滿糖漿嘅puff,糖漿層脆硬,當然呢part會略甜啦,最底下嘅酥皮,好鬆,好鬆,望都望到有1層層,仲好薄,入口唔會有油膩感
-,我對呢個餅個評價咁高,1來主要喺了咗多年嚟嘅心願,2來喺因為佢好有特色,我暫時仲未搵到香港其他餅店可以訂到呢個餅,3來個酒味同個鬆脆度都比到驚喜我
-最好2-3日前訂

2) green tea opera $26
-綠茶味幾出,幾濕軟
-但屋企人1致認為甜咗d,但對我嚟講緊喺唔多覺啦

3) chocolate truffle $26
-唔記得上次已經食過,又買多次添
-好濃黑朱古力味,mousse部份好滑,都喺好好味
-甜度適中,屋企人1致認為比綠茶opera有質素
 

後記
1) 攞餅時個店員以為我已前食過聖安娜蛋糕番訂,佢講呢個蛋糕好多客食完就會再訂嚟食

2) 其實好想試佢個紅莓macaron同hazelnut chocolate crunch cake,嗰日都喺無出

 
點樣去???
1) 坐隧巴...........poly u落/kcr.........紅磡站落

2) 之後用天橋行番去尖東噴水池.............搵royal garden

7 則留言:

  1. 我有新網誌呀,可唔可以過來回應一下呀!

    回覆刪除
  2. 睇落好似好好食咁

    回覆刪除
  3. When will you let me see your recent travel photos ?!

    回覆刪除
  4. 啊, Puff & cream都係我既至愛呀

    回覆刪除

  5. 反光咖,望到都知滑!

    回覆刪除
  6. 我食過tiramisu, 覺得都唔錯~同埋酒店級水準只賣$26都唔貴呀

    回覆刪除