2008年5月11日 星期日

沙巴/day 2 - may 01, 08 (part 2)

day 2行程

part 2

開餐lu............大多數嚟呢個島嘅人都喺個長形嘅帳蓬內(由多個easy up kiosks組成)排隊攞嘢食,我無逐款影,但後幾味比紅色帳蓬shade咗d鮮紅色落去,咁失真,所以無影

食飽咗,又去沙灘hea吓,之後再浮潛吓啦

買條雪條食吓先,呢個magnolia牌子嘅粟米味原來比我最後嗰日買番嚟香港嗰2盒還好味

影吓喺沙灘上嘅植物
有d牛耳楓feel喎 

大約4點幾番到酒店之後,我哋去咗酒店嘅游泳池游水,游游吓坐咗喺佢個pool side高凳上,見到有1/2價happy hr,即刻叫埋友人們1齊嚟飲番杯,何其嘆哉!! 

夜晚安排喺酒店食buffet,每個group自己鍾意幾時食就幾時食.............質素可以啦 

食飽飽之後
吃饱了
,我哋就去咗打乒乓波,我搵到個同我1樣咁水皮嘅partner,玩其滴滴仔同推波仔(緊喺無亞胡總咁勁啦),印象中我都好似無嘜點玩過乒乓波(由細到大我都無體育天份)...........玩到我滴晒汗
汗死
,但覺得幾好玩
微笑

臨瞓前.........去咗lobby lounge飲埋杯welcome drink,見到有live band仲點咗3首歌添............
唱歌

沒有留言:

張貼留言