2017年6月14日 星期三

宗像屋@深水埗 - playful魚生丼


地址 : 深水埗青山道60號地下B舖
電話 : 2178 3322
消費 : hk$198/head (cash only)
純個人評價 : good (計埋價$$$$因素)



apr 22, 2017 (sat)去深水埗唱完$$$$................記得友人曾推介呢間日本嘢.............叫咗 :

1) 松 (hk$198)
-全店只喺食魚生丼.............有4個grading (梅,竹,松,特上)............我揀2nd貴嘅松............即喺有10款海鮮類

-先來2件魚生小食 (浸在秘製胡麻醬中)............餓壞的我即刻食晒佢............ok呀!...........但食完之後我先睇到個建議食法.............原來喺留番胡麻醬同1片魚生...............等陣泡飯食法時用...........hahaha.............胡麻醬仲有..............但魚生去晒個肚到喇...............返唔到轉頭添!

-店方會預備好4款不同嘅魚生蓉...........即order即撈............基本包埋2-3片紫菜

-第1食法 - 包紫菜
-其實第1食法喺海鮮丼...............但成座山咁,我都唔知點撈得到豉油同wasabi落去..........所以我改為包紫菜先
-都要將山狀嘅魚生蓉+蟹肉絲搬去隻碗度.............之後先可以匹到d飯...........好似包糉咁每樣匹d去紫菜度..............最後+上豉油+wasabi
-個紫菜喺脆架喎.............gd
-鍾意呢種食法嘅話..............可額外比$$$$+紫菜片

-第2食法 - 海鮮丼

-第3食法 - 泡飯
-因為無魚生片.............魚生蓉又比我食晒.............所以只能好齋咁得番d飯............之後比店員+熱湯
-好彩佢都會+番d蔥花.............我自己再撒上7味粉調味
-估唔到佢個湯有淆過,有點鮮味..............仲有小小柚子絲.............所以突然1口有果香嘅柚子味............有點wow


後記
1) 店內環境

2) 食法介紹

3) 未試過食日本嘢..............會有咁多rules同玩法............魚生都新鮮.............每種食法都有character (海鮮丼呢個大路食法變得普通)...........味道豐富

4) 呢度位唔多...........因為有幾種食法............所以無食拉麵咁快可以交枱............客又多.............所以要排隊 (人齊先比枱)............我當時喺晚巿開前~15 mins到.............所以排得前.............食到1st round

5) 埋單時,見到收銀機旁好多唔同食肆嘅咭片............就知道呢間同隱家,混亂拉麵,鰹之1滴,海老名沾麵喺同1老闆 - 拉麵陳

沒有留言:

張貼留言