2017年6月29日 星期四

海老名沾麵@長沙灣 - 蝦鮮味湯底


地址 : 長沙灣元州街213號美居中心20號舖
電話 : 3954 5528
消費 : hk$79/head (cash only)
純個人評價 : good



may 9, 2017 (tue)屋企人話唔煮飯...................所以諗起友人曾經提過嘅沾麵.............叫咗 :

1) 海老醬油沾麵 (hk$79)
-嚟到無位............要等咗~10 mins
-先來1兜炸米............有塊紫菜............我唔知應該點食...............今次醒目啦............拉店員問吓先
-佢話可以包紫菜食..............或者放落d湯度
-我就包起蘸落湯食
-差d忘記提佢個麵要煮硬d..........好彩趕得切
-個麵小粗帶彈.........唔錯
-個湯幾有蝦鮮味..........帶微甜........都好唔錯喎
-可能時運高.........無刻意去留意油份多唔多
-裡面有隻溏心蛋.........ok la

食完碗麵之後...........可叫店員+湯...........飲埋個湯底佢


後記
1) 店內環境

2) 多謝美居嘅食蕉亞叔..............我初時諗住間店喺美居裡面..............搵唔到時...........咁啱遇到大叔...........佢就唔好彩喇............hahahaha............比我問路.............佢好好人.............佢估喺邊皮嗰間................仲話好近,帶埋我去添.............."無名,有塊布嗰間"...............真喺唔話得..............我都唔好意思同佢講..............我以前都喺深水埗做嘢.............其實仲要喺呢頭添..............XDD

3) 呢間都喺under"拉麵陳"旗下的...........似乎喺深水埗呢帶似d樣嘅日本食店..........都喺佢嘅..........我都好似食齊晒~~~

沒有留言:

張貼留言