2017年6月10日 星期六

anilao fun dive (apr 14 - 18, 2017)/ day 3

day 3行程 - apr 16, 2017 (sun)

晨操
今日發現原來我嚟開嘅圓形石屎地上有條魚喺度.............好cute.........之後有條艇放低亞仔上岸向遊客sell珍珠souvenir


早餐


#3 dive point - kirbs
今日dm話會潛到~24m............問我有無問題............我"無"............dm"你跟住我".............你唔講,就算潛得淺............我都喺會跟實你..........唔洗擔心............XDD

start time 9:23am..............潛咗59 mins...............最深去到26.7m...........第1次wall dive..........好靚........好多生物..............好多魚...........d魚喺打直游,好神奇
(a better version shared by my aow instructor - pictured in cebu)

當見到大sea fan時...........dm用電筒照住佢搵嘢..........之後就叫我哋埋去睇...........我實第1個睇先啦.........因我痴住dm潛架嘛.........但坦白講,我睇唔到有咩睇...........好似有條幼蟲..........我心諗叫我睇條蟲做乜?............好快就游開咗比其他人睇............原來喺豆釘海馬呀!!!!..........佢size好細........我只睇到佢條尾..........潛友個相機有裝放大鏡...........喺飯堂,佢show咗張相我先見到真身.........勁保護色
 (相片由潛友提供)


搵唔搵到條魚?..............先搵佢孖膶腸
(a better version shared by my aow instructor - pictured in cebu)


#4 dive point - manilog
start time 11:22am..............潛咗68 mins...............最深去到22.6m
(a better version shared by my aow instructor - pictured in pg)


lunch


#5 dive point - house reef
今日+潛..............多謝1,500 peso............group埋同另外2個香港女仔同1條船 (佢哋有佢哋嘅dm)..............1齊出海潛.............天色變得暗暗哋...............開始落微雨..............start time 2:43pm..............潛咗80 mins...............最深去到13.4m
(a better version shared by潛友)


dinner
今晚我哋自費+餸

沒有留言:

張貼留言