2017年6月8日 星期四

anilao fun dive (apr 14 - 18, 2017)/ day 1

day 1行程 - apr 14, 2017 (fri)

plaza premium lounge
因為喺早機.................集合時間喺6am..............於是我之前1晚坐最後1班巴士入機場............去t2未入閘嘅premium lounge hea................雖然話限時3 hrs............其實我發現overtime喺唔捉 (亦無辦法捉)..............可能呢個lounge都無人排 (入閘後嘅gate 1/ 40嗰d就勁多人)

食吓嘢............可以揀嘅連座位唔多.........最後迫住要坐喺2個印巴藉 (我估)隔離.............因為佢哋不停講嘢,又講電話,又睇片...........唔喺高談濶論嗰種.............但當全部人都瞓緊/睇電話...........就喺嘈囉..............如果唔喺呢個位嘅socket function,叉到電............我都唔會坐佢隔離


check in
meet到隨團instructor............已有1個潛友到咗.................夠晒鐘其他潛友 (全group有9個潛友) 都未嚟齊.............原來唔洗group check in..............咁我就自己去check in先.............因要趕入plaza premium lounge食個熱早餐..............1路排隊,1路上網做埋online check in


2nd round plaza premium lounge
今日真喺好full..............排到入去..............要坐sofa seat無枱座.............所以快食咗魚蛋粉同腸粉............攞咗支水就走


上機
pr313 (original etd 8:05am............actual delay咗少少..........8:25am)

有餐食架.............不過我嘅早餐都未落格............所以我skip.............借咗教練個set嚟影張相

全程好好天呀.................我mistakenly坐咗窗口位.............不停影

去到manila機場 (mnl) terminal 2 (eta 10:16am...........坐咗~2 hrs)...............1到埗.............點解同上次個機場咁唔同嘅............d shops唔同晒..............原來上次喺terminal 3............今次喺terminal 2


唱$$$$
呢度無terminal 3咁大..............找換店都少好多................喺呢間唱............hk$1 = 6.2 peso


買data sim card
喺飛機度派咗張tourist free sim card coupon.............可換到1張1 day嘅sim card.............用咗1段時間排到我後...........張sim card差少少厚...........插唔實我個電話sim card糟............用手可以拉得出........所以未能成功detect到............人哋都費事賣張5 day sim card比我..............買card失敗

好彩其中1 group 3人潛友喺香港買多咗2張 (本諗住每人1張,後來用1張hotspot share)...........可賣張比我 (hk$88)............我攪咗1輪 (我個sim card糟有點鬆,要zip紙fill up空位)............終於可以上到網..............唔洗set嘢.............但要開晒data enabled同data roaming...........因為我個電話喺double sim...........to be safe,都喺暫時deactivate sim 2


resort transfer
meet到resort嘅職員...............分2架van仔...............純車程都要近乎3 hours

所以途中有比我哋食lunch...............我唔多肚餓...............所以見到burger king, jollibee覺得好heavy..............食唔到..............喺另1個block見到pancake house.............叫咗classic country pancake medley (286.20 peso).............有鹹食pancake + ? juice................味道好普通.............不過幸好pancake無自發粉嘅苦味

停低喺油站去toilet..............順便喺便利店買包細薯條 (15 peso)..................呢款dehydrated薯條幾好食

沿途都好藍天白空............like爆.............啱晒feel


住宿情況 (anilao)

















名稱 : el pinoy dive and leisure resort
地址 : Bgy San Teodoro, Mabini, Batangas, Philippines
nearest rail station : nil
電話 : +63 9175412626
入住時段 : 共4晚 (包早,午,tea,晚餐)
room type : single room
總收費 : 個package包埋
booked via : diving express ltd
房內設施 : wifi (好弱, 自己張sim card都收得弱)............有沖涼液, 洗頭水,
comment : 水壓,熱水有問題............近乎每日都要叫佢整整個熱水爐/ 開水掣
remarks : 要去到lobby..............真喺行足100多級樓級.............好吃力.............luggage有人幫你抬.............記得比小費.................個泳池無keep住新鮮水inflow,混濁兼有油面,disgusting
(lobby)



(view)

tea
每日大飯堂都會offer light tea


租gear
我咁瀟灑出門..............緊喺要嚟租full gear啦...........我只有自備到mask.............多謝 1,750 peso/ day..........呢籃嘢就喺呢3日會用......................今次我嘅weight load喺4kg


snorkeling
我跟另外3個潛友(同樣都喺o仔)去resort出面snorkeling...............順便試機 (olympus tg3)................因為我無帶到浮潛鞋..............正值low tide...............所以割損咗腳板底.................玩咗1陣自己爬番上水先~~~~


sun set
本來喺resort出面影咗幾張

resort有隻狗 (唔知喺咪resort養/ 隻狗慣性喺度打躉)................如果我無理解錯..............佢好乖 (識執垃圾)..........好鍾意撩人玩 (佢好似特登撞吓我背脊引我注意)..............同好有品 (佢想你同佢玩,但又怕你驚佢太熱情...........所以會同你保持1個小距離..............睇你反應)

之後見有路向右不斷行.............有個位好似仲正............今日嘅日落好唔錯............見到成隻鹹蛋黃跌落個海度............仲見到有人特登kayak喺海度睇............呢個方法好正呀!


dinner
喺buffet形式



沒有留言:

張貼留言