2017年6月12日 星期一

anilao fun dive (apr 14 - 18, 2017)/ day 5

day 5行程 (last day) - apr 18, 2017 (tue)

晨操
今日最後1日去石屎台...............原來呢個位喺收到network............可播歌.............stupid咗!..............late is better than never...........有埋music...........喺石屎台跳吓跳更enjoy.............所以瞓晒地玩set timer自拍


早餐
今日用琴晚個豬頭煲粥.............又有炒粉絲.............特別啱食.............罕有食咗4 rounds


last exploring
我之前慣性行晒去resort嘅右邊.............最後嘅1個早上.................今次explore resort嘅左手面...........發現有間resort嘅竹閥浮台.............我趴上去晒太陽..............聽住d浪泊打竹閥嘅浪聲.............如即時有埋massage就無得頂..............令我諗起上次去phang nga嘅海灘massage


lunch
去到巿區................放低我哋喺比較旺嘅區............附近有幾個sm mall..................我呢d煩膠上咗trip advisor搵餐廳.............target咗1間食菲律賓菜............問埋街坊+食蕉...............終於搵到..............點知portion喺要group sharing (起碼2個人).............我呢d獨食人士即時食閉門羮

我見到d餐廳唔吸引................我又唔喺真喺好肚餓..............所以我決定隨意輕食.............行到邊就食到邊

名稱 : tous les jours
地址 : Pasay SM Mall of Asia, Central Business Park Bay Blvd., Bay City, Pasay City
電話 : nil
收費 : 78 peso
整體評價 : fair與good之間

買咗個cream cheese pastry...........佢嘅pastry唔喺明顯1層層...........喺pastry同麵包之間..........但外幾層嘅pastry都明顯.............個cream cheese帶少少甜............味道喺ok

名稱 : bibingkinitan
地址 : SM Mall附近嘅food stall街
電話 : nil
整體評價 : good (計埋價$$$$因素)

見到寫住rice cake好奇望吓.............見到有貨剛bake好...............而且仲寫有salted egg, cheddar cheese..............所以叫嚟試吓

又真喺幾熱燙............裡面似普通flour cake............面有鹹蛋白同1條芝士...........再有d糖粒............味道有甜有鹹.............幾interesting...............喺葉上bake

名稱 : -
地址 : SM Mall內hypermarket
電話 : nil
收費 : 120 peso
整體評價 : -

買樽鮮榨橙汁補吓先................喺菲律賓飲鮮橙汁都幾貴


shrine of jesus


購物篇
1) 香蕉乾
-購自 : sm mall of asia內hypermarket
-買咗2款香蕉乾.............1隻傳統甜味-左 (29.5 peso).............另1隻喺smoke味-右(42.5 peso)................呢隻smoke味無得頂呀!..........smoke味唔wow.............重點喺發生喺香蕉乾上..............呢個好少有.........較甜嗰款薄身...........smoke味溫和..............食落質感味道完全似食緊smoke味薯片多d.............買得太少啦!

2) 蝦條 (13.5 peso)
-購自 : sm mall of asia內hypermarket
-呢個喺local牌子............但卡樂b蝦條好食d


上機
check in速度好快............潛友有check in luggage仲process得快過我 (only hand carry luggage)..............pr310 (etd 7:00pm)...........有delay, final etd 7:43pm

上機前只喺食咗light lunch............所以呢個飛機餐好快比我ko咗

去到香港機場 (eta 9:40pm...........original eta喺9:25pm................坐咗~2 hrs)


總結
1) 今次diving trip都算好順利.............天氣放晴.............只喺有個afternoon落雨...............所以4or5月去菲律賓天氣喺1流.............而且海嘅穩定性都高

2) 多謝潛友share佢嘅佳作比我post

3) 雖然我嘅教練 (教我aow......唔喺今個trip嘅隨團教練)無同我1齊去..............多謝佢好大方比我借佢fb嘅album...........download我影得唔好嘅水底creature相

4) 潛友話佢d fd剛去完cabilao island............話好靚.............我即刻search...........d dive sites都有d難度...........原來佢班fd喺教練級.............唔怪之得啦!

5) 下次外潛會喺xmas去moalboal...............summer盡快考埋個a仔..............可以喺香港潛

6) jimmy cuson contact 0921 482 2233

沒有留言:

張貼留言