2017年6月11日 星期日

anilao fun dive (apr 14 - 18, 2017)/ day 4

day 4行程 - apr 17, 2017 (mon)

晨操


早餐
知道咗今晚night dive...............dm jimmy比潛友privatize咗..............我要改跟另1個dm henry..............我聽埋聽埋henry d唔好嘢...............好傷心我個jimmy比人搶咗之餘 :(................亦好擔心跟住henry (香港instructor已assign咗henry 1:1睇住我................佢1個負責睇住另外3個潛友)


#6 dive point - secret bay
dm話再去secret bay試吓搵唔搵到hairy frog fish..................start time 9:26am..............潛咗56 mins...............最深去到20.2m.............最後都喺遇唔到hairy frog fish


(better version shared by潛友)

dm先用丁丁捧將8爪魚仔迫出嚟.............我近距離睇嘅時候............佢只喺伸到個頭出嚟............另1潛友拍佢video..............喺dm嘅推波助瀾下.............迫到8爪魚仔走咗出嚟................慌忙而逃到另1個loan度..............我就喺佢哋4隻手+機阻住下............喺好limited嘅角度..............睇住佢逃走
(相片由潛友提供)


#7 dive point - sunview
start time 11:29am..............潛咗50 mins...............最深去到18.1m

今次我自己都影到豆釘海馬啦................呢2隻size比上次嘅大隻...............肉眼都睇到..............同樣用尾仔圈住sea fan
(better version shared by my aow instructor - pictured in anilao)
(a better version shared by my aow instructor - pictured in pg)

我發現我幾鍾意羽毛海星.....................佢嘅觸鬚喺會痴住你件wet suit............痴法類似行山時遇到嘅鬼針草............呢隻我特別鍾意..............因為佢唔單止有3隻色好靚...........仲好有生命力...........佢成1000上10000嘅手指仔個別喺度郁吓郁吓........................包住好似1個working中嘅水晶球.................我覺得好fascinating..............望住佢好自癒..............效果有點似lava lamp...........但比lava lamp更sophisticated...............本來我想par喺海底望1陣.............但我又驚跟甩咗dm (你喺海底,出唔到聲,好難叫住dm等埋我)...............所以影咗相就走


lunch


happy hour
今晚會night dive...................所以晏晝無+潛..................獨自行咗去隔隔離間resort....................買咗罐san mig light自隊 (80 peso,平過我住嗰間)...............我發現我都幾獨吓..............鍾意d只容納到自己1個嘅地方


tea
食完個tea.............我就去搵boat man同jimmy比tips佢哋.............建議 boat man 500 peso/ 3日.............dm 800-1000 peso/ 6 dives.............我少重手tips咗jimmy............因為3個a仔都唔洗jimmy照顧..............呢3日我成日霸住佢.................有次3 mins safety stop.............佢竟然同我練hovering (雖然我都喺未做到).............有次遇到弱流.............我好費力都游唔前.............佢番轉頭睇我哋.............我即時伸出求助之手...................佢即刻游向我...............拉我1把............仲掟住我件bcd個handle游咗1陣


#8 night dive
要先租電筒 (500 peso)..............呢個喺+潛...............多謝1,750 peso

我哋6個潛友..............全部人坐晒jimmy條船出去潛................雖然jimmy比人mark咗..............帶唔到我潛.............但上船前都有提我電筒, fins ready未?............上到船叮囑我落到水..............個水底相機要扣住喺件bcd度 (可能有隻手已經要揸住電筒)............唔好繞喺手腕................唔知喺咪收咗我少重手嘅tips................所以仲提點我..................有良心呀!

剛落去水面時..............天已黑,能見度低..................我超緊張...............未descend前已經要長開住電筒


start time 6:28pm..............潛咗47 mins...............最深去到16.5m..............初期成日貼住底咁潛...........後來掌握到buoyancy...........可以同個底有d距離.............香港instructor講番night dive唔適合貼底咁潛

今dive當然無跟jimmy嗰團睇到咁多嘢............今個dive我嘅objective喺平平安安上番水


dinner
今晚我哋自費+燒乳豬................2晚+餸..............每人共比1,030 peso

沒有留言:

張貼留言