2017年6月9日 星期五

anilao fun dive (apr 14 - 18, 2017)/ day 2

day 2行程 - apr 15, 2017 (sat)

晨操
我慣性早起身.............自從琴日發現咗個秘密花園後.............我每朝都會行去個石屎台位做stretching exercise兼玩吓影倒影


早餐
每日4餐都喺大飯堂.................table已set好比唔同groups..............所以每日都喺同1張枱.............估唔到呢間resort附近咩都無..............所以要包足4餐.............除咗tea外.............全部buffet形式......................wifi又收得弱................真喺最啱嚟retreat.............局留喺resort度...............與世隔絶


start diving
今日正式開始潛喇................今次個團有1個潛友嚟學o仔............所以香港教練要同佢上堂............餘下7個潛友................分咗2隻船..............最後我決定越級跟3個experienced a仔1齊潛 (已explore咗我唔會拖累佢哋.........香港instructor問咗我大唔大氣 (用氣量)..........我"唔大")..............另1隻喺3個o仔..............我嘅諗法喺1個dm帶住3個o仔..............總好過帶住4個o仔............佢會輕鬆d.............其他o仔所得到嘅attention亦會高d

我哋呢條el pinoy船...............dm喺jimmy cuson…………佢喺freelance…………如果去anilao要搵dm…………可上fb search佢............佢好盡責...........搵到嘢比你睇.............又有良心 (呢點遲d講)................我有同佢申報............我只喺o仔...........要多睇住我............佢同我哋做咗個簡單嘅briefing...........agree好支氣去到70 bar就要比signal佢...........大家就1齊做3 mins safety stop上水


#1 dive point - secret bay
according to我隻潛水錶.................start time 9:31am..............潛咗59 mins...............最深去到21.7m (超咗我個上限少少)

第1潛我就有蝦碌嘢................我忘記咗打漲d件bcd先落水...............1 back roll落水之後.............個沖力連mask都沖甩咗 (我發現d水濺到眼先aware)...............我即時有d慌.............無諗過去搵番個mask.............而喺游去船frame扶住.................潛友話個dm好快手游埋嚟..............幫我執番個mask

1路潛1路影..............我就體驗到水底攝影會遇到咩問題.............顏色失真............偏綠..............recall番書度有講.............落到水............隨住水深 (water absorbs the colors of the spectrum of sunlight).............顏色逐層消失............最先會無咗紅色............之後橙色...........黃色..............綠色..................最後淨番紫色...............所以你需要external光源

我用auto mode影.............佢有閃燈..............但用咗閃燈後.............影出嚟又偏紅喎............顏色都喺失真

之後我仲見到張相有氣泡嘅???...........試咗好多張都喺咁...............後來我斷定唔喺氣泡...............因為我點呼氣............d氣泡無理由入到鏡頭............我hold住唔呼氣撳掣都有............上水請教有拎相機嚟嘅潛友.............佢話個跟機閃光燈............遠距離出光..............會照出水裡面嘅粒子..............所以要用外置打燈 ie電筒之類............對住object近距離focus比光.............佢建議我轉用p mode影+電筒光

另外就喺buoyancy (水中平衡力) 嘅掌握.............令到我d相focus lock得唔實............d相focus得咗, 但顏色唔啱...............到顏色啱喇,就輪到focus唔得..............吹漲!!!.............夾硬揀到呢幾張獻醜
水底比卡超!
(better version shared by my aow instructor - pictured in anilao)


#2 dive point - gaycery bay
完咗第1潛後...............嚟咗呢度break................之後出發第2潛.................start time 11:40am..............潛咗62 mins...............最深去咗19.5m

今轉有改用p mode.............亦搵到+大個曝光補償...........有時又轉用自動水底mode.............見到d相嘅顏色...........嘔血!
(better version shared by my aow instructor - pictured in cebu)


lunch
本來諗住沖完涼先嚟食lunch............點知房無水...............所以佢維修期間.............我去食lunch先.............無嘜胃口...............好似每次出海嘅trip..............我都無胃口...........可以-肥.............賺咗................hahaha


tea
hea吓hea吓.............又tea time.............時間過得真快


kayak
今日我想學人kayak出去睇日落.............但我要搵個伴..............我體能唔夠力撐足全程...........而且我水性唔好...........搵多個人安全d

check咗免費借kayak,漿同救生衣...............我1提出動議..............佢哋第1個反應喺 "好浪漫呀!".............死喇!...........咁樣佢哋好難落搭同我去kayak架喎............而且我從頭都尾都無聯想過浪漫.............我淨喺覺得可以近距離d睇日落............未試過,會喺gd experience咋

我講明我體力唔夠划足全程,所以要搵多個人...............好彩有個潛友肯陪我kayak咋.............唔該晒呀~~~~不過今日厚雲...........個日落唔靚


dinner
重點喺有潛友琴日喺duty free度買咗支green label.............大方請我哋1齊飲呀!..............多謝晒!

沒有留言:

張貼留言