2017年6月17日 星期六

隨園小館@油麻地 - 炒功紮實

隨園小館

地址 : 油麻地咸美頓街7號
電話 : -
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good (計埋價$$$$因素)

















2 visits
喺fb見食友post蒸飯得..............所以要嚟試吓.............但原來蒸飯lunch先供應..................apr 24 (mon) & 27 (thu), 2017.............2次嚟dinner.............共叫咗 :

1) 香煎芙蓉蛋飯套餐 (hk$42)
-上枱已聞到香氣
-煎到邊有點脆,夠熱
-有9黃,所以香
-有點太夠味..............直腳有點師傅/雞粉

2) 星州炒米 (hk$48)
-唔知點解................星州炒米喺近期所好.............以前我好少叫
-同樣好有熱力...........炒得乾身............油量唔多.............食清後睇隻碟底就引証到............呃唔到人
-我唔知佢嘅星米會有幾辣.............女店員建議幫我落少辣
-有香氣,只喺少辣...........如正常辣...........可能對我嚟講會幾刺激
-有蔥段,洋蔥,芽菜,火腿,蝦仔等..............炒功了得..............米粉唔喺1pat嘢............條條分明.............好快比我ko成碟


後記
1) 店內環境

2) 下次試吓佢嘅椒鹽嘢先

沒有留言:

張貼留言