2016年7月26日 星期二

情陷石垣+鳩間島 (jun 30 - jul 5, 2016)/ day 5

day 5行程 - jul 4, 2016 (mon)

today's highlight : kuro & panari snorkeling tourはーりー (sushi)

早餐



名稱 : -
地址 : hotel happy holiday ishigaki 1f
電話 : -
收費 : 訂房包咗
純個人整體評價 : fair

仍舊無食慾..............見到個早餐buffet質素...............更+提唔起勁............只食咗1塊多士同1條腸仔...........that's it

後記
-環境


kuro & panari snorkeling tour


收費 : 11,000 yen/head (因為我1次book咗3個tours..........優惠價喺9,350 yen)
tour by : jiyujin時遊人 (tour owner完全handle到英文...........email覆得好快)
booked via : direct with jiyujin
pick up time : 8:40am from hotel (今日同個owner玩捉迷藏...........最終~9:15am先接到我)
covered : round trip transfer, snorkeling equip., diving suit, cold tea, photo cdr (deliver in the same evening)
satisfaction index : excellent (best snorkeling tour in this 6 days trip)

今次個團已叫多人............去埋竹富島接1對客.............共有8個人............我最鍾意呢d細團.............我又好好彩遇到1個英文得又喺1個人join嘅大阪靚女...........佢好fit,tanned color, young..........原來佢做海關............負責煙草...........咁我又無咁悶喇.............其他團友都nice (略懂英文).........你同佢講嘢.........都會努力回應~~~~

將要到第1個point嘅新城島(aragusuku island)時.............竟然落起雨上嚟.............真喺天氣不似預期.........好彩只喺落咗~2 mins............之後陽光1直無離開過我哋

先上咗個島比大家小break兼去toilet.............之後就落水喇...........因為好想快d落水...........呢度太靚啦!..............我懶無著全身diving suit...........淨喺著救生衣............又無長袖t shirt落水..............喺開始曬傷嘅第1步

今次tour guide有部新防水相機..............以下海底相用咗佢影嘅..............因為佢真喺影得好好...........佢有借過部相機比我影...............同佢影嘅差好遠..........1來佢喺潛落去影............會close up sharp好多............2來我無留意到犯咗d低級錯誤

仲有paddle boat (inflatables)玩...........我玩咗1陣..........只喺坐住嚟划............無試企喺身............因1失balance跌咗落水...........要靠自己努力爬番上板............tour guide最多只可以幫你穩定住塊板

放飯時間.............大家隨意搵個位............都喺無瓦遮頭.............大阪靚女就揀咗喺船上食............佢都幾錫身............個lunch box以出海團嚟講.............算喺1 of 我食過好質素...........望落去都decent.........有color............唔喺mass production匹出嚟嗰隻

之後tour owner (cool d,鬼仔性格d) +guide (sunshine d)趁lunch hour............都走去玩咗1轉paddle boat............因為佢哋2個都好後生...........~30嵗............第1次個出海tour唔喺由亞叔嚟帶.............咁緊喺爽d啦...........後生又fit好樣d.............賞心養眼好多啦!..............我1共join咗佢3個tour............個團費抵晒~~~~XDD

我哋食完lunch後落水玩多陣...............我就走去著番件diving suit..........不過之後要行島...........又要露出雙臂去暴曬 (因為今日我只帶咗件交叉帶t shirt出海)............they r getting burning hot

個島只住咗11個居民...........而個島過咗toilet後就喺私人地方.............只有另1邊可以比public行...........太好陽光啦............點影都靚~~~

我捕咗好耐要影雀..............喺我嚴重滯後嘅原因.........hahaha

我哋都喺panari island留咗好耐...............好滿足.............唔喺趕鴨團~~~~~但離開呢個島時............我雙臂已被曬傷咗~~~~~

tour owner同我講無聽過椰子油可以防曬...................好似喺令人曬得tan d..................咁x大鑊?!...............事實喺我返到香港................比食友稱之為"拉丁色"..................兼話"你好唔掂呀!".................hahaha.................but i wanna say "this ishigaki trip makes me beautiful...............can never be掂er ar!!!"...............XDD

之後去另1個point黑島 (kuro island)浮潛...........個海同珊瑚超級有質素.........d海底相喺tour guide潛落去近距離影...............好靚,angle又好............激讚~~~~~~嗰晚就可以seal落隻碟度..................送去酒店比你.....................今日終可打破宿命..............無損傷要報告..............nice!


dinner


名稱 : はーりー
地址 : 沖縄県石垣巿石垣344-20
電話 : +81 980 83 6791
營業時間 : 17h00 to 23h00 (closed on thu)
收費 : 1,944 yen/head (要過10,000 yen先可簽咭)
純個人整體評價 : good

喺magazine度介紹呢間老字號................我好想食壽司...............所以就試吓呢間啦.............麻煩咗酒店幫我訂位 :

1) 特上壽司 (1,800 yen)
-有英文menu
-無諗過佢哋咁認真喺逐1介紹盤上嘅13件壽司................以為張魚圖gimmick嚟啫................原來喺方便逐件介紹比d客知...............有圖有真相
-waitress話由後面嗰行.................由左至右食先
-我索性直接用手食................所以waitress再比多條毛巾我抹手
-入口室溫...............喺壽司應該有嘅溫度
-感覺新鮮...............雖然唔喺有好濃魚味...............但都好唔錯...............由我嘅胃口又返番嚟就知.............無得呃~~~~
-佢嘅豉油喺類似有鰹魚味..............喺鮮味d~~~~
-相都懶得影 (對我嚟講好少有).................先1口氣食咗5件...................之後先逐件影..............食到第10件要抖抖先...............慢慢食..................最後我喺食晒全部壽司+埋個花生豆腐..............不過個麵豉湯鹹咗d.............只飲咗幾啖

-花生豆腐.................1d都無大豆成份.................佢做得好滑嘟嘟

後記
-店內環境

 -因為2隻手臂(好紅黑)hing到似燒緊咁................樣衰嘅我唯有指住自己手臂話"hot dou".............叫佢比d冰我............佢就入咗1袋冰比我.............之後就比多條毛巾同幫我扎起埋佢..............手臂大急救.............個sushi bar chef唔知喺咪同職員話敷埋塊面................hahaha


last drink

要去試埋呢個ishigaki beer嘅flavor先................去番coco!買平d (322 yen)..............無正常黑啤roast味咁重.............喺溫和版.................都有character...............但可以roast味強d,更有character

之後就要努力執行李 (我嘅弱項)..............明天就要返香港喇~~~~~

沒有留言:

張貼留言