2016年7月21日 星期四

情陷石垣+鳩間島 (jun 30 - jul 5, 2016)/ intro

旅程overview

jun 30, 2016 (day 1) : 香港 --> 飛往石垣 (ishigaki) --> 武 (琉球豬) (住 - ishigakijima hotel olive)
jul 1, 2016 (day 2) : blue cave snorkeling tour (by時遊人) --> vanilla deli (石垣牛burger) --> 船往鳩間島 (hatoma island) --> 鳩間中森 --> 鳩間灯台 --> 民宿前海灘邊觀星 --> 星空下1人k (住 - idafuni民宿)
jul 2, 2016 (day 3) : hatoma snorkeling tour (by hatoma island world) --> 屋良の浜睇日落 --> live 3線琴演奏 --> 民宿前海灘邊觀星 (住 - idafuni民宿)
jul 3, 2016 (day 4) : 船原の浜 --> 船往石垣 (ishigaki) --> shopping --> dusk snorkeling tour (by時遊人)  (住 - hotel happy holiday ishigaki)
jul 4, 2016 (day 5) : kuro & panari island snorkeling tour (by時遊人) --> shopping --> はーりー (sushi) (住 - hotel happy holiday ishigaki)
jul 5, 2016 (day 6) : かみやーき小 かまぼこ店 (魚餅小食) --> さよこの店 (炸冬甩) --> hawaiian grotto (黑糖薑豆漿)--> 源 (local food) --> 石垣機場 (ishigaki) --> 飛往香港

機票
今次坐廉航.............坐hk express..............因為只有佢先有直航飛石垣................喺2016 may中出咗張飛................來回都有買20kg行李.........但無mark位..........成為hk$1,981 ($1,138+$165+$520+$8+$150)/人

原本2016 apr中嘅sale (買去程送回程) 買咗jul 3-10 (8日)...............但後來班機delay咗近乎6 hrs..............所以可免費改1次schedule..................我當初買完後個心1直lor lor luen............擔心d颱風會否忍到jul 10後先嚟...............因為2014嗰次隻浣熊喺jul 7已殺到嚟沖繩.............突然有機會比我可免費rearrange過............我覺得個天比緊好強烈嘅signal我..............所以我改早咗同縮短咗2日

其後hke不時嘅sales...........我條飛不斷跌價.............不過我唔敢等呢d講唔埋有無嘅promotion...........我宜家連1日公眾假期............來回,2程有行李唔過hk$2k..............我覺得呢個價位合理.............啱就lock咗張機票先~~~~


酒店
今次住3間酒店 (有1間喺民宿).............有2間喺2016 may中thru booking.com訂.............鳩間島間民宿喺透過浮潛公司友情客串幫我訂


唱$$$$
今次個rate貴到hihi..............因為唔知點解我開頭懵咗咁..............yen有幾平都覺得唔關我事............到我如夢初醒時.............yen已突破咗7...............我都喺"乃乃行"............直到英國公投前..............yen就好似坐咗火箭咁.............我心諗留歐後咪會撻番落嚟囉...............點知跑咗隻黑天鵝出嚟................脫歐後迫住要唱

試新地方................去咗深水埗嘅發達鳥 (http://www.richbirdhk.com/)唱...............@7.63.................呢間好service............whatsapp覆得快..............因為攞yen嗰日要排吓隊等.............店方收工後whatsapp覆話唔好意思.............嗰排客人好多.............要久等..............幾鬼warm呀!!!


買data sim card
1個人我就決定買咭.............唔想孭多個盒.............個powerbank全力比電我部手機............問過fb group同舊同事..............鎖定去鴨記呢檔買 (深水埗c2出口..........直行...........左手邊街角好多人哄鐵皮街檔...........背後有個桂林街38a嘅路牌)................試過sun嚟佢無開...............舊同事話佢閒日lunch唔多開..............sat再嚟買咗docomo 8日首2gb 4g (之後減速)............齋上網,無得打local call...........只有nano sim card size賣.............hk$68/張

*溫提 : 石垣機場暫時喺無舖頭賣電話咭..............直飛嘅話,要喺香港攪掂張電話咭先**

檔主1見我部電話 (asus zenfone 2)...........就話我要+咭套............變番做micro sim card size.............好彩佢有得賣.............hk$5/set

呢張咭要攪setting...........我有d怕............今次獨遊..........無人幫手..............檔主話跟足裡面instruction就得..........仲教埋我可上youtube睇片學............不過條link唔work..........我自己再喺youtube search過

去到石垣機場後set完...........第1次fail...........後來要熄機...........monk張sim card出嚟再插過...........因個message話detect唔到張sim card..............喺坐緊巴士去石垣巿...........由頭再嚟過................都喺唔得嘅?..........索性delete apn setting...........又重新set過.............又熄又開..............攪咗1小輪...............終於突然就收到............thx god!............以下cap咗我嘅final setting (我1貫都唔會開data roaming)

如果上唔到網...........我plot晒嘢嘅google map就用唔到...........我方向感好到咁.............蕉硬!

佢嘅表現都算快................間唔中會轉咗去3g...............間唔中無signal啫.............但難得我入到去鳩間島呢d好少居民住嘅島仔............我沿住海邊喺仲收到...........上到youtube播歌............大部份都無斷............順播!


時差
香港慢日本1 hr


外幣rate
綜合咗我check過同實際唱$$$$嘅記錄同簽咭後嘅bank rate
-hk$0.0763 = 1 yen (發達鳥)
-hk$0.077328 = 1 yen (hsbc tt rate <--你有個外幣戶口就可以用呢個rate............呢個rate好過普通戶口嘅bank note rate)
-~hk$0.0777 = 1 yen (sc bank簽帳rate)


資料搜集 & challenge
-我2014年第1次去石垣............因為無沖繩咁商業..........石垣真喺充斥住好多靚海,靚島...........純樸好多............已經好鍾意...............肯定會再嚟..............所以攞咗好多資料番嚟...........幫咗我好多plan今個trip食呢個環節
-上trip advisor verify酒店同食肆嘅質素
-我已鎖定要喺鳩間島/小浜島/黑島再住
-最challenge喺點搵到帶我出海嘅tour要識英文................因我1d日文都唔識.............同埋點book到民宿..............因佢哋都唔會識英文..............無電郵.............只得個電話比你打 (人哋主打做本地人生意)
-識英文出海tour嘅介紹............我email咗問沖繩觀光會議局..............佢好helpful as always (https://www.facebook.com/VisitOkinawa.hk/?fref=ts)
-要d海水夠熱...........避雨季..............避颱風..............去沖繩嘅reliable time window好窄............大約只有2個weeks.........由6月最後1個week至到7月第1個week............最好喺7月7日前要返嚟............之後唔喺唔去得............但遇到颱風嘅機會會高咗
-另1個巨challenge喺我嘅m期 (唔準,有遲無早).............move up咗個schedule後............我個m要好準時/早到,我去石垣時先落到海..........但我唔想用傷身嘅方式push佢................所以我做咗幾樣嘢去推高整體氣血.............密d做經絡穴位按摩 (首先個師傅要掂,按個位要準,否則side $$$$又無用).............1.5個月前 mon-fri開始去公園急步行1/2 hr...............臨出發前遇到學疏通經絡運動嘅機會


出海前準備
-想影到水底相............但又唔捨得投資買部waterproof camera.............所以淘咗個好原始嘅軟膠套 (其後証實唔多得..............唔好博)
-淘咗條沙灘褲落海
-organic椰子油作防曬 (上次喺khao lak買).............因為想減少對珊瑚嘅傷害 (石垣嘅珊瑚好澎湃)..............坊間嘅sun screen products............通常都喺化學性防曬..............對海洋生態做成傷害.................除非喺物理性防曬產品.............但出門前未check得切,未買到.............上次去khao lak...............1個當地出海guide話佢喺用椰子油.................所以打算以身犯險...............用自己塊面同身"教飛"..............XDD..............其後証實椰子油對我唔work (both防曬黑程度同防曬傷程度)
-帶埋好多mask............每晚敷

4 則留言:

  1. 果然你是個好PRO 的買手, 你買卡果檔是鴨街最平其中5檔之一.............

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲pro啦,知道鴨記邊5檔喺最平~~~~

      刪除