2016年7月31日 星期日

yin yang coastal@汀九 - wonderful farewell

Yin Yang Coastal

地址 : 荃灣汀九灣汀九村117號小白屋
電話 : 2866 0868
website : www.yinyang.hk
消費 : hk$1,120/head (ie total hk$6,700)
純個人評價 : very good

















jul 9, 2015 (sat).............揀咗呢間私房菜同友人餞行.............6人lunch共食咗 :

1) 自家鹹檸梳打 x 6 (@hk$32)
-本來只叫咗5杯............我飲水得喇
-但1聽到友人們大讚.........我即刻要後+1.........hahaha
-有氣..........唔會好冰凍...........酸甜並重............不過後期杯drink溫度上升後...........甜度明顯咗.........所以要趁凍飲

2) 輕波作浪餐 x 6 (@hk$1,080)
i) 荒島夏夢
-個presentation好modern
-有3款前菜
-我好like嘅瀨尿蝦 : +蝦醬+onion sauce+冬瓜+日本9杞.........有鮮味,冬瓜清甜
-魚子 : +西班牙spicy powder,紫蘇+red vinegar sauce,綠色sauce
-okra : 原味

ii) 流水行雲
-海水豆腐 (唔喺出面海灘嗰d水.............hahahaha)...........好滑,佢話用豆漿嚟埋凝佢
-個獻藍藍哋喺用咗紫椰菜,仲有d herbs,海鮮湯去煮.............所以有鮮味,個herbs似parsley嗰類..........但個獻可以再希番些少更好
-仲有香葉,nz clam,魚子

iii) 威水鮑魚
-呢個主角喺鮑魚...........喺南非鮑
-用上白酒,slow cook with whisky
-酒味好輕手
-鮑魚好彈,外表入味........我最鍾意個有酒嘅湯汁...............有酒香且帶點甜..............bottoms up~~~

iv) 黃土雞
-好香好香!!!
-影完相再拎去手撕
-皮薄帶點脆
-佢唔肥.........肉烤到好嫩............有溫薰味............喺雞味少咗d啫
-附上還有自家製嘅沙薑醬

v) 龍皇出浴
-用上本地龍蝦........睇個蝦頭............呢隻龍蝦都好大隻吓
-龍蝦話喺slow cook嚟煮
-之後即場將龍蝦肉放落冰水 (mineral water,荔枝用清酒浸過)過1過...........肉唔喺爽彈嗰隻........喺soft (唔喺霉)
-我最欣賞喺d膏...........好甘香~~~~另外就喺浸過清酒嘅荔枝,肉質爽甜........又有酒香............我喺個少酒鬼~~~

vi) 冬雪蟹
-又用上佢元朗農場嘅大冬瓜...........咁啱今日摳緊風 (打唔成)...........超焗熱
-佢再用煮冬瓜時出嘅水去淆個蟹湯底
-個蟹湯鮮味濃郁

vii) 1夜游情 (活魚飯)
-呢條魚叫"牙點"
-飯面放咗條牙點............毫無花巧.............食原味
-飯喺明火煮出嚟...........會喺挺身些少
-魚好滑,魚味中等
-不過我覺得淨喺魚配飯咁食...........會乾咗同清咗些少................友人就選擇+埋另外嘅冬瓜蟹湯撈埋食就正好多
-我自己諗如果有碟優質豉油1齊食都會好唔錯 (好似煲仔飯嘅食法)...........呢個魚飯會independent 1d

viii) 現場手作甜品 -1
-呢個喺用frozen芒果,冰,cream用高速blender打成
-喺我鍾意嗰種似呂宋芒果嘅香味 (唔喺澳洲芒).........但佢好似唔多肯講比我聽用咩品種嘅芒果.........芒果味好濃郁呀!
-我哋想r多碗..............可惜被拒絶!................hahahaha

ix) 現場手作甜品 -2
-呢個大廚margaret親自出嚟介紹.............喺港式souffle.............伴柑桔酒sauce
-特意介紹無用麵粉
-要快食,drop得好快
-有蛋香,唔乾
-滿足嘅圓結


後記
1) 祝友人去到+拿大有個順利快樂嘅新1頁............仲要準備下年我哋嚟+拿大搵你...........要提供住宿呀~~~~~

2) 店內環境
多謝友人借相

3) 埋單前,有機會同margaret講多謝......................因為我哋全部人都好滿意今餐嘅食物,環境,氣氛...................佢話唔太鍾意份子料理.................佢都喺prefer simplicity/ basic cooking techniques.................所以除咗前菜,個presentation會有點fancy之外......................每道菜都無花巧................好樸實..............重點放喺食材質素同味道上

4) 自家小耕種

5) 附近海灘..............雖然剛去完6日陽光海灘.............我已忍唔住除鞋落去踩水 


點樣去???
1) 喺荃灣搭的士去到呢個汀9海灘咪錶停車場

2) 坐升降電梯去2f

3) 向前行

4) 落樓梯,另可揀坐升電梯落去g/f (電梯之後會簡單d)

5) 落呢條長窄樓梯

6) 轉左向前行

7) 見到汀9海灘牌,向前行

8) 繼續向前行

沒有留言:

張貼留言