2016年7月10日 星期日

威記粥店@中環 - 事隔多年


地址 : 中環士丹利街82號
電話 : 2551 5564
消費 : hk$32/head
純個人評價 : fair



2nd visit
jun 17 , 2016 (fri)早上.............因為食唔到對面裕盛.............所以嚟咗呢度食咗中式早餐..............共叫咗 :

1) 明火白粥 (hk$9)
-放咗唔少腐竹去煲............綿............味道住家

2) 油炸鬼 (hk$8)
-當時諗緊食油炸鬼好.............定喺牛脷酥好..............於是問吓女店員 (可能喺老闆娘)............佢答我都嫌費事咁.............指指隻手..........示意叫我自己睇.............生客都唔可以用咁嘅態度啦!
-見到有油炸鬼放咗喺油鍋上嘅架 (唔喺油器柜內).............所以揀咗油炸鬼
-真喺剛炸好.........我拎咗1下...........熱到要即刻放番低
-很鬆,帶脆...........但見到有些少油............不過入口唔覺
-所以熱嘅話,就食得過

3) 牛肉腸 (hk$15)
-望到佢有拉腸粉設備..............諗住佢會即叫即整..............點知我諗多咗
-落完order..........轉頭上枱............我就知lai嘢
-只喺暖熱
-粉皮厚身,偏腍...........不過食到有米味
-熱度唔夠,皮又厚,腍身............味道緊喺好普通啦!............唔食無損失


後記
1) 店內環境

2) 上1次嚟已經喺jun 2007............當時未寫blog............好彩已開始寫or.............所以可以喺or search到當時嘅食記

沒有留言:

張貼留言